IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-05-23 06:39
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (1 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5011152116904478
Volume35130261184
Total5361282378088
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   638Descărcări   40

Conţinutul numărului de revistă

Formarea profesională continuă: constatări şi perspective 3-14
Pogolşa Lilia, Afanas Aliona, Vicol Nelu, Andriţchi Viorica, Isac Ştefania, Cebanu(Slutu) Lilia, Clichici Veronica, Mija Violeta, Ţurcan Natalia, Calancea Natalia, Gherştega Tatiana
Coeziunea socială: valoare a parteneriatului educational 15-19
Cara Angela
Formarea vorbitorului cult de limbă română din perspectiva educaţiei europene pentru limbi 20-27
Hadîrcă Maria, Cazacu Tamara, Callo Tatiana, Marin Mariana
Educaţia timpurie: sporirea calităţii şi eficienţei 28-33
Vasian Tatiana, Stanciuc Zinaida, Racu Jana, Duminică Stella, Straistari-Lungu Cristina, Coman Liliana
Interconexiunea domeniilor: managementul calităţii şi managementul curriculumului 34-40
Gherştega Tatiana
Model eficient de management al recuperării copiilor cu deficienţe mentale severe 41-45
Ababii Oleg
The priorities and the main branches in the improvement of the natural sciences education at the Ukrainian secondary school 46-51
Holovko Mykola
Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий 52-55
Кандов Пинхас
Dezvoltarea competenţelor digitale la studenţi în cadrul unităţii de curs Tehnologii informaţionale 56-62
Popov Lidia, Evdochimov Radames
Решение геометрических задач на вычисление в MS Excel 63-67
Лознян Александр
Abordări epistemologice şi praxiologice ale asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii 68-72
Bolboceanu Aglaida, Pavlenko Lilia
Relaţia dintre accentuări de caracter şi inteligenţa socială la studenţi 73-79
Bucun Nicolae, Ilicciev Maxim
Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar 80-86
Cerlat Raisa
Modalităţi de lucru cu părinţii copiilor cu cecitate în vederea pregătirii pentru şcoală 87-91
Frunze Olesea
Învăţarea pe tot parcursul vieţii în context european: impactul economic, social şi de mediu din perspectivă metasistemică 92-96
Railean Elena
Factors determining teachers’ professional performance 97-102
Halfon-Hen Dalia
Dimensiuni psihologice şi pedagogice ale formării competenţei didactice medicilor-pedagogi 103-105
Bernic Ala, Cucereavîi Valentina
Strategii didactice moderne utilizate la orele de limba şi literatura română 106-112
Cornilov Ala