IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-22 02:26
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5201231757135513
Volume36149691391
Total5561381448526
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   550Descărcări   16

Conţinutul numărului de revistă

Evaluarea eficienţei învăţării prin prisma pedagogiei competenţelor 3-16
Bucun Nicolae
Premise, temeiuri şi contexte nonformale de realizare a educaţiei pentru valorile artistice 17-22
Cucoş Constantin
Educaţia nonformală: caracteristici, principii, forme de realizare 23-27
Cebanu(Slutu) Lilia
Peculiarities of Formal and Nonformal Education 28-31
Hassan Manal
Registrul estetic al limbajului 32-40
Vicol Nelu
Parteneriatul şcoală-familie-comunitate în contextul valorizării rolului social al şcolii şi asigurării unei educaţii de calitate 41-46
Orîndaş Lilian
Stările afective ale elevilor şi securitatea psihologică 47-52
Bolboceanu Aglaida
Технологический подход к процессу формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников 53-60
Косянчук С.
Comunicarea managerială – factor de motivare/demotivare a cadrelor didactice din instituţia şcolară 61-67
Andriţchi Viorica, Galemba Stela
Paradigma pedagogiei umaniste praxiologice în pregătirea cadrelor didactice 68-74
Mândâcanu Virgil, Vacarciuc Daniela
Interns’ difficulties in adapting to the educational system 75-78
Fairstein Esther
AVIZ la lucrarea „Metodologia dezvoltării competenţei de comunicare a elevilor în limba străină” 79-80