IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-12 23:45
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5201230697132513
Volume36149161388
Total5561379858520
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   187Descărcări   133

Conţinutul numărului de revistă

Condiţii de organizare eicientă a procesului educaţional la disciplinele şcolare Biologie, Chimie

3-8
Franţuzan Ludmila

Зависимость компетентности ученика в математике от использования им математической символики

9-14
Калашникова Евгения, Калашников Игорь

Probe de evaluare utilizând instrumentul www.kubbu.com

15-17
Raischi Victor

Dezvoltarea competențelor de cercetare ale elevilor la lecțiile de biologie

18-28
Ungureanu Iurie, Burducea Marian, Tudor Valeria, Moraru Viorica, Ungureanu Rodica, Harabagiu Igor, Capcelea Victor

Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar

29-33
Popa Ludmila

Culture and communication relection in the teaching-learning process of foreign language

34-36
Usataia Svetlana

Интегрирование дисциплин в процессе изучения базового курса физики

37-40
Рошка Татьяна

A comparative view on violence and relationships in families in arab sector of Israel

41-47
Ayoub Eman

Repere teoretice ale formării atașamentului în psihologie

48-53
Ciobanu Iana

Formarea abilităților de adaptare psihosocială a copiilor cu ceri nțe educaționale speciale în instituțiile școlare

54-65
Bucun Nicolae, Toma Sergiu

Procesul de adaptare a școlarului mic la noile modele de învățare-evaluare

66-69
Garbuz Stela

Dezvoltarea inteligenței emoționale a preadolescenților

70-77
Melniciuc Galina

Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză

78-81
Petriciuc Lilia

Curajul „de a i tu însuți” al cadrului didactic

82-89
Vicol Nelu

Competențele profesionale ale cadrelor didactice - un deziderat al politicilor educaționale contemporane

90-95
Barbăroș Claudia

Исследовательская работа – фактор успешной преподавательской деятельности на уроках Географии

96-99
Туманов Дмитрий

Muzeul școlar: factor important al învățării formative

100-108
Nagrineac Svetlana

Eminescu despre învățământul primar

109-112
Buzași Ioan I.