IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   536
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-10-08 21:00
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole540132565752453118
Volume37174581627
Total5771500239151
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   459Descărcări   25

Conţinutul numărului de revistă

Managementul schimbării curriculumului şcolar 3-9
Pogolşa Lilia
Valoarea integralităţii prin prismă hermeneutică. Repere filozofice şi pedagogice 10-18
Callo Tatiana
Rezolvarea problemelor de maxim şi minim prin programarea dinamică 19-24
Miron Raisa
Педагогические факторы формирования коммуникативной компетенции учащихся 25-31
Gorbaciov Nina
О коммуникативной компетенции и компетентностном подходе в школьном образовании 32-39
Горбачев Василий, Волковская М.А.
Realizări şi perspective de eficientizare a procesului educaţional în instituţiile preşcolare 40-44
Cemortan Stela
Influenţa social psihologică a mediului instituţionalizat asupra dezvoltării psihice a elevilor cu nevoi speciale 45-52
Bucun Nicolae, Chiperi Nadejda
Factorii şi indicatorii favorizanţi în adaptarea studentului la procesul de învăţământ superior 53-60
Ţărnă Ecaterina
Modalităţi de elaborare a finalităţilor/competenţelor de formare profesională 61-66
Baciu Sergiu
Construcţia nevoii de limbaj 67-73
Vicol Nelu
Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului 74-80
Dumitrana Magdalena