IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   446
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-17 08:12
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numere înregistrate

  2022  (2 din 4)40
  2021  (4 din 4)79
  2020  (4 din 4)66
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole74451878422734707193
Volume48497894411
Total79256857327145

Vizualizări   671Descărcări   121

Conţinutul numărului de revistă

Societățile actuale și configurația învățării „provocate” social

3-13

DOI: 10.5281/zenodo.4090425

CZU: 37.013.42

Callo Tatiana

Educație. Educația formală, nonformală și informală: delimitări și puncte de tangență

14-20

DOI: 10.5281/zenodo.4090442

CZU: 37.015

Guţu Vladimir

Învățarea școlară eficientă: abordări conceptuale și metodologice

21-31

DOI: 10.5281/zenodo.4090444

CZU: 37.015

Franţuzan Ludmila , Grigor Ina , Straistari-Lungu Cristina

Direcțiile de leadership în educație – modelul finlandez

32-36

DOI: 10.5281/zenodo.4090458

CZU: 37.0(480)

Simion Crenguţa

Relevanța teoriei inteligențelor multiple în învățarea istoriei

37-44

DOI: 10.5281/zenodo.4090491

CZU: 373.091:94

Mihăilă Monica Maria

Inovația didactică în studiul istoriei

45-51

DOI: 10.5281/zenodo.4090514

CZU: 373.016:94

Petrovschi Nina

Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor

52-59

DOI: 10.5281/zenodo.4091487

CZU: 373.015:81/82

Vicol Nelu , Antip Crina Ramona , Dănăilă-Moisă Mihaela

Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice

60-64

DOI: 10.5281/zenodo.4091505

CZU: 373.091:[54+57]

Vrabii Violeta

Concepții ale armonizării sociale în formarea profesională

65-75

DOI: 10.5281/zenodo.4091512

CZU: 37.013.77/.78

Bertea Iulian-Ciprian

Repere teoretice și metodologice ale evaluării psihologice a persoanelor post accident vascular cerebral

76-86

DOI: 10.5281/zenodo.4091516

CZU: 159.9.072:616.831

Bucun Nicolae , Glavan Aurelia

Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general

87-92

DOI: 10.5281/zenodo.4091522

CZU: 373.015.3

Paladi Oxana

Profilul socio-demografic al persoanelor cu accident vascular cerebral. Studiu clinico-sociologic

93-102

DOI: 10.5281/zenodo.4091532

CZU: 616.831-084

Glavan Aurelia

Cauze și forme ale mobbingului la adolescenți

103-111

DOI: 10.5281/zenodo.3873065

CZU: 316.624-053.6

Bican Ovidiu-Laurențiu

Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective

112-115

DOI: 10.5281/zenodo.3873073

CZU: 37.015

Andrieş Vasile

O carte ce își merită cititorul: „Mediul de realizare a procesului educațional în contextul implementării curriculumului”

116-118

CZU: 373.091

Bâlici Veronica