IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-20(1045) pentru indicele czu "37.015"
Impactul carenţei afective la vîrsta preşcolară şi şcolară mică asupra dezvoltării personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Braslavschi Zinaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(42) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalităţti şi strategii de ajustare a comportamentului la situaţii dificile de viaţă
CZU : 316.6:37.015.3
Cobîleanscaia Larisa
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(38) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grupul-formă esenţială de socializare a individului
CZU : 37.015.4:316.472.3
Petrovici-Guzun Silvia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(38) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motivaţia învăţării şi adolescentul : program de realizare a conexiunii
CZU : 37.015.3:159.922.8
Vîrtosu Ludmila
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Profesorul, recompensele şi relaţiile personale
CZU : 37.015.3+316.47
Albu Gabriel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică
CZU : 37.015.3
Goraş-Postică Viorica
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(37) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Socializarea şi inculturaţia-forme de perpetuare şi modificare a valorilor
CZU : 37.015.3+316.61
Rusnac Svetlana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(35) / 2006 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Locul şi rolul noţiunii stil rezolutiv în sistemul accepţiunilor psihopedagogice moderne asupra categoriei stil
CZU : 37.015.3
Ursu Ludmila, Rusuleac Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(32) / 2005 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O urare la români: Multă sănătate!
CZU : 37.015
Strătilă Silvia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(31) / 2005 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea funcţională a emisferelor creierului şi activitatea de învăţare
CZU : 37.015.3+159.922.7
Pulbere Veaceslav
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(28) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suflete instituţionalizate
CZU : 37.015.3
Bolboceanu Aglaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(24) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Despre pedepse şi eficienţa lor
CZU : 37.015
Stan Emil
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(24) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arta gestionării emoţiilor-o provocare pentru învăţămîntul modern
CZU : 37.015.3+159.942
Iacob Adelina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(21) / 2003 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Excursiile şcolare
CZU : 37.015
Dulamă Maria-Eliza
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(12) / 2002 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Centrul Judeţean de Creaţie a Copiilor Universului
CZU : 37.015
Obuhov Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(12) / 2002 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unele probleme şi perspective ale educaţiei extraşcolare
CZU : 37.015
Parlicov Eugenia
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(12) / 2002 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afirmarea de sine a elevului într-un cîmp de valori
CZU : 37.015.3+159.9.8
Cerbuşca Pavel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(8) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte ale dezvoltării capacitaţilor cognitive la adolescenţi în procesul instruirii asistate de calculator
CZU : 37.015:159.922.8:004
Bolboceanu Aglaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(8) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte psihopedagogice ale empatiei
CZU : 37.015.3
Terzi Dana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(3) / 2000 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficientizarea procesului de predare-învăţare
CZU : 37.015.3
Mistreanu Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3(3) / 2000 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 1045