Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
656 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 12:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091:[54+57] (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
Științe biologice în general (3590)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 60-64. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091505
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470

Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice

The role of attitude in the context of teachers’ personal development

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091505
CZU: 373.091:[54+57]

Pag. 60-64

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2020


Rezumat

In the article are systematized ideas regarding the personal development of the teacher. Attitudes in personal development represent the system of values, adaptation, awareness of actions specific to each subject. The implementation of personal development through personal development program allows a conscious, value growth of teachers.

În articol sunt sistematizate idei cu privire la dezvoltarea personală a cadrului didactic. Atitudinile în dezvoltarea sa personală reprezintă sistemul de valori, adaptarea, conștientizarea acțiunilor specifice fiecărui subiect. Derularea dezvoltării personale prin program de dezvoltare personală permite evoluarea profesională modernă, creșterea conștientă, valorică a cadrelor didactice.

Cuvinte-cheie
personal development, teacher, adult education,

dezvoltare personală, cadru didactic, educaţia adulţilor