Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 12:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091:[54+57] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 60-64. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091505 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091505 | ||||||
CZU: 373.091:[54+57] | ||||||
Pag. 60-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article are systematized ideas regarding the personal development of the teacher. Attitudes in personal development represent the system of values, adaptation, awareness of actions specific to each subject. The implementation of personal development through personal development program allows a conscious, value growth of teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie personal development, teacher, adult education, dezvoltare personală, cadru didactic, educaţia adulţilor |
||||||
|