Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
677 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 20:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:94 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Istoria generală (525) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Inovația didactică în studiul istoriei. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 45-51. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4090514 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4090514 | ||||||
CZU: 373.016:94 | ||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The new challenges facing history in the third millennium determine the orientation of historical education in the Republic of Moldova towards promotion of fundamental principles, such as: multiperspectivity, acceptance of diversity, promotion of interdisciplinarity, emphasis on active learning by students, capacity building and critical thinking of historical events etc. |
||||||
Cuvinte-cheie hermeneutics, multiperspectivity, critical attitude, historical empathy, authentic historical education, hermeneutică, multiperspectivitate, atitudine critică, empatie istorică, educație istorică autentică |
||||||
|