IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   457
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-30 09:56
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2021  (3 din 4)56
  2020  (4 din 4)66
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole68139572816416658144
Volume45420443919
Total72643777220335

Vizualizări   181Descărcări   53

Conţinutul numărului de revistă

Teorii ale învățării interactive și implicațiile lor în activitatea didactică

3-9

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.01

CZU: 37.091

Petrovschi Nina , Mihăilă Monica Maria

Основы реализации интегрированного содержания обучения географии и экономики

10-13

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.02

CZU: 37.091:[91+33]

Яценко Владимир

Teoria inteligențelor multiple: argumente și aplicații

14-22

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.03

CZU: 159.95

Chiciuc Constantin

Online Classroom Management and Motivation

23-27

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.04

CZU: 373.091:004

Buzu Svetlana , Beschieru Mariana

Proiectul educațional: modalitate de eficientizare a procesului educațional

28-32

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.05

CZU: 37.091

Pantaz Ludmila

Методика внедрения игровых ситуаций на занятиях английского языка

33-39

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.06

CZU: 37.016:811.111

Топчу Искендер

Developing critical reading competences at the English lessons: teaching text-messagewriting

40-46

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.07

CZU: 373.091:811.111

Mişenina Nadejda

Modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din învățământul general

47-53

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.08

CZU: 0000-0002-4285-8246

Barbăroș Claudia

Recomandări de utilizare a metodelor statistice la prelucrarea datelor experimentului pedagogic

54-57

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.09

CZU: 378.147

Spinei Ludmila , Spinei Ion

Profesorul-diriginte în procesul instructiv-educativ

58-61

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.10

CZU: 373.091

Vasilachi Octavian , Rusnac Tatiana

Influența activităților fizice asupra anxietății și imaginii de sine

62-67

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.11

CZU: 159.94

Bucun Nicolae , Crețu Crina Florica

Resorturile didactogeniei. Stilul educațional respingător

68-79

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.12

CZU: 37.091:[91+33]

Şleahtiţchi Mihail

Profilul psihologic al personalității adolescentului cu nivel înalt al adaptării psihosociale

80-93

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.13

CZU: 159.922.8:316.614

Paladi Oxana

Reglarea emoțională a cadrului didactic pe timp de criză

94-99

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.14

CZU: 37.091:159.942

Vrabii Violeta

Argument pentru educația financiară

100-102

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.15

CZU: 37.015:336

Cazacu Emanoil Remus

Repere privind asigurarea accesului universal la educație pentru copiii cu dizabilități pe timp de criză sanitară

103-106

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.2.16

CZU: 376.091

Cara Sergiu

Profesorul, savantul și managerul Nelu VICOL: omul timpurilor sale, al șansei devenirii și asumpțiilor

107-116
Barna Iuliana

RECENZIE la monografia „Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: repere conceptuale și metodologice”, elaborată de Aliona AFANAS, doctor în pedagogie, conferențiar universitar

117-118
Isac Ştefania