Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 18:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Teorii ale învățării interactive și implicațiile lor în activitatea didactică. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 3-9. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.01 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Varietatea perspectivelor teoretice asupra procesului de învățare dovedește multitudinea unghiurilor de abordare a acestui fenomen. Este și o dovadă a evoluției permanente a concepțiilor privind modul în care se desfășoară procesul învățării. În articolul de față, realizăm o scurtă trecere în revistă a celor mai cunoscute teorii ale învățării interactive, subliniind pe de o parte, mecanismul explicativ al fiiecăreia dintre ele, dar și contribuția lor semnifiicativă la sistemul de acțiuni instructiv educativ. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare interactivă, teorie, constructivism, cognitivism, model, dezvoltarea cognitivă, learning, interactive learning, theory, constructivism, cognitivism, model, cognitive development |
||||||
|