Repere privind asigurarea accesului universal la educație pentru copiii cu dizabilități pe timp de criză sanitară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
369 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-14 21:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.091 (6)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
CARA, Sergiu. Repere privind asigurarea accesului universal la educație pentru copiii cu dizabilități pe timp de criză sanitară. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 103-106. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.16
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Repere privind asigurarea accesului universal la educație pentru copiii cu dizabilități pe timp de criză sanitară

Key aspects of ensuring universal access to education for children with disabilities during health crisis

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.16
CZU: 376.091

Pag. 103-106

Cara Sergiu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Actualitatea temei enunțate este determinată de schimbarea de paradigmă în sistemul educațional, în condițiile crizei sanitare. Prin urmare, autorul realizează o radiografie a aspectelor esențiale privind asigurarea accesului universal la o educație de calitate pentru toți copiii, abordate în cadrul unor cercetări și acte de reglementare de nivel național și internațional

The actuality of the subject is determined by the paradigm shift in the educational system in the context of pandemic situation. In this context, the author highlights the aspects described in the international and national research and regulatory acts to ensure universal access for all children in the context of pandemic situation.

Cuvinte-cheie
paradigmă educaţională, acces la educație, siguranța elevilor, educaţie de calitate,

educational paradigm, access to education, student safety, quality education