IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   280
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-21 19:46
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)19    CZU
 2023  (4 din 4)71    
Nr. 4(80) 19CZU
Nr. 3(79) 16CZU
Nr. 2(78) 17CZU
Nr. 1(77) 19CZU
 2022  (4 din 4)81    
Nr. 4(76) 22CZU
Nr. 3(75) 19CZU
Nr. 2(74) 19CZU
Nr. 1(73) 21CZU
 2021  (4 din 4)79    
Nr. 4(72) 23CZU
Nr. 3(71) 20CZU
Nr. 2(70) 18CZU
Nr. 1(69) 18CZU
 2020  (4 din 4)66    
Nr. 4(68) 18CZU
Nr. 3(67) 17CZU
Nr. 2(66) 15CZU
Nr. 1(65) 16CZU
 2019  (4 din 4)76    
Nr. 4(64) 19CZU
Nr. 3(63) 20CZU
Nr. 2(62) 19CZU
Nr. 1(61) 18CZU
 2018  (4 din 4)73    
Nr. 4(60) 18CZU
Nr. 3(59) 18CZU
Nr. 2(58) 20CZU
Nr. 1(57) 17CZU
 2017  (4 din 4)76    
Nr. 4(56) 19CZU
Nr. 3(55) 20CZU
Nr. 2(54) 18CZU
Nr. 1(53) 19CZU
 2016  (4 din 4)67    
Nr. 4(52) 16CZU
Nr. 3(51) 15CZU
Nr. 2(50) 18CZU
Nr. 1(49) 18CZU
 2015  (4 din 4)45    
Nr. 4(48) 12CZU
Nr. 3(47) 11CZU
Nr. 2(46) 11CZU
Nr. 1(45) 11CZU
 2014  (4 din 4)47    
Nr. 4 11CZU
Nr. 3 13CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 12CZU
 2013  (4 din 4)46    
Nr. 4(40) 10CZU
Nr. 3(39) 12CZU
Nr. 2(38) 11CZU
Nr. 1(37) 13CZU
 2012  (4 din 4)51    
Nr. 4(36) 12CZU
Nr. 3(35) 13CZU
Nr. 2(34) 14CZU
Nr. 1(33) 12CZU
 2011  (4 din 4)53    
Nr. 4 12CZU
Nr. 3 16CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 14CZU
 2010  (2 din 4)25    
Nr. 4 13CZU
Nr. 3 12CZU
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.03.2024)
  • C (09.07.2019-31.01.2020)
  • C (31.10.2013-31.10.2017)
  • C (30.04.2009-30.10.2013)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole85687552838994807293
Volume54663475258
Total91094187544252

Vizualizări   516Descărcări   122

Conţinutul numărului de revistă

Orientări postmoderniste în educaţie 5-9

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.13

CZU: 37.0

Petrovschi Nina
Valorile pedagogice ca surse ale dezvoltării atitudinii nonconflictuale din perspectiva integrării profesionale 10-17

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.04

CZU: 37.013

Ţărnă Ecaterina
Durch lesen zur förderung der kommunikativen kompetenz im daf-unterricht 18-21

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.17

CZU: 37.091

Cutcovschi Ludmila
Метод стилизации как способ формирования визуальной грамотности и образного мышления у художника, дизайнера 22-27

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.10

CZU: 378.015:7.0

Пархоменко Наталья , Пархоменко Константин
Comunicarea didactică în formarea competenţei metacognitive a elevilor din clasele primare, prin învăţarea cooperantă 28-33

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.11

CZU: 373.3.091

Gheorghe Elena Cristina
Tendinţe și provocări din perspectiva dezvoltării personale 34-38

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.12

CZU: 37.015

Globu Nelea
Theoretical issues in teaching reading research and their implications on the development of professional reading competence 39-44

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.06

CZU: 37.016:821.09

Zingan Olga
Prevenirea comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială 45-49

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.01

CZU: 316.624.3-057.874

Cucer Angela
Demersul experimental al anxietăţii la adolescenţi 50-55

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.07

CZU: 59.942-053.6

Racu Iulia , Stanciu Mirela
Дифференцированный подход при составлении домашнего задания 56-62

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.02

CZU: 373.091

Градинарь Оксана
EficIentizarea comunicării verbale și a relaţiilor interpersonale la copiiI de vârstă școlară mică 63-68

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.09

CZU: 373.3.015

Tolstaia Svetlana , Roșca Maria
Studiul perseverenţei și al fermităţii la preadolescenţi 69-73

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.18

CZU: 159.923

Racu Iulia , Niţa Lilia
Inteligenţa și dizabilitatea intelectuală la copii – faţete în cercetare 74-79

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.14

CZU: 159.922.7

Cobzaru Irina
Percepţia partenerului marital și calitatea relaţiilor de cuplu 80-83

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.19

CZU: 316.356.2

Dolinschi Cristina
Percepţia cadrelor didactice privind competenţele-cheie: rezultatele unui sondaj de opinie 84-92

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.03

CZU: 37.091:303.425

Hadîrcă Maria , Franţuzan Ludmila
Modalităţi și instrumente de evaluare a elevilor în domeniul educaţiei artisitce și culturale în ţările europene 93-100

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.05

CZU: 373.015(4)

Andrieş Vasile
Educaţia artistică și evaluarea în sistemul educaţional nonformal din Republica Moldova 101-107

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.08

CZU: 37.015(478)

Nicolaescu Gheorghe
Educaţia nonformală la nivelul managementului clasei / grupului de elevi 108-114

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.3.16

CZU: 374

Clichici Veronica
Strategii de reconfigurare a procesului de învăţare. Ghid metodologic la aria curriculară limbă şi comunicare 115-116
Goraş-Postică Viorica