IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-10-27 22:48
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5201292137395513
Volume36166141531
Total5561458278926
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   497Descărcări   19

Conţinutul numărului de revistă

Considerații cu privire la educația religioasă 3-21
Pogolşa Lilia
Instruirea și educaţia – proces în evoluţia omului și a mediului social 22-25
Martea Galina
Nivelul de autoapreciere și expectanțe − elemente distinctive în dezvoltarea personală și profesională a tinerilor 26-33
Moga Ecaterina
Самооценка, как психологический фактор формирования правового сознания студентов 34-41
Топал Юрий
Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală 42-46
Şchiopu Constantin
Strengthening the studies of science and technology amongst pupils taking gender aspects into consideration 47-51
Nissel Orly
Motivating factors enhancing participation in physical education classes 52-57
Daniel Einas
Nevoia de compensaţie în dezvoltarea personală şi profesională a cadrelor didactice 58-63
Vicol Nelu
Învăţătorul constructivist – o alternativă la dimensiunea postmodernistă 64-70
Globu Nelea
Интегративный подход к обучению математическим методам физики в педагогическом ВУЗЕ 71-79
Подопригора Наталья
The conceptual framework of management and leadership at the level of education 80-84
Hbos Farhan