Modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din învățământul general
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
348 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-17 00:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
0000-0002-4285-8246 (1)
Fundamente ale cunoașterii și culturii (8206)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din învățământul general. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 47-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din învățământul general

The pedagogical model for developing the research competence of teachers in general education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.08
CZU: 0000-0002-4285-8246

Pag. 47-53

Barbăroș Claudia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Articolul propus spre publicare scoate în evidență principiile specifice și componentele strategice ale dezvoltării competenței de cercetare a cadrelor didactice. În opinia noastră, modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare ar fi util în activitatea didactică și va contribui la creșterea calității procesului instructiveducativ.

The article proposed for publication highlights the principles of research competence and the strategic components of the development of teachers’ research competence. We consider that the pedagogical model for the development of research competence would be useful in the didactic activity and will contribute to the increase of the quality of the instructive-educational process.

Cuvinte-cheie
principii, competență de cercetare, model pedagogic, practician reflexiv, metacogniţie, motivaţie, cercetare-acţiune,

principles, research competence, pedagogical model, reflective practitioner, metacognition, motivation, action research