Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 00:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
0000-0002-4285-8246 (1) |
Fundamente ale cunoașterii și culturii (8206) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din învățământul general. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 47-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.08 | ||||||
CZU: 0000-0002-4285-8246 | ||||||
Pag. 47-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propus spre publicare scoate în evidență principiile specifice și componentele strategice ale dezvoltării competenței de cercetare a cadrelor didactice. În opinia noastră, modelul pedagogic de dezvoltare a competenței de cercetare ar fi util în activitatea didactică și va contribui la creșterea calității procesului instructiveducativ. |
||||||
Cuvinte-cheie principii, competență de cercetare, model pedagogic, practician reflexiv, metacogniţie, motivaţie, cercetare-acţiune, principles, research competence, pedagogical model, reflective practitioner, metacognition, motivation, action research |
||||||
|