IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-04 19:39
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5201227047124513
Volume36147861377
Total5561374908501
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   330Descărcări   28

Conţinutul numărului de revistă

Competența – un concept la modă în educație? 3-10
Flueraş Vasile
Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I) 11-19
Bâlici Veronica
Valențele formative ale abordării integrate a curriculumului în Educația timpurie 20-28
Duminică Stella, Dascal Angela
Curriculum pentru disciplina opțională Matematica aplicativă: Clasa a IX-a 29-33
Achiri Ion, Ceapa Valentina, Copăceanu Roman, Cotelea Alexei
Curriculum pentru disciplina opțională Matematica în cotidian: Clasele I-a – a IV-a 34-43
Achiri Ion, Todorov Doina
Dialogul – unitate fundamentală a comunicării umane 44-48
Cutcovschi Ludmila
Învățarea personalizată a limbii engleze la nivel universitar: dimensiuni și roluri 49-51
Şchiopu Lucia
Dezvoltarea comunicării orale și a gândirii creative la lecția de limbă străină 52-56
Sava Anastasia
The Impact of Affective Variables on Developing Communicative Competence in a Foreign Language 57-59
Roșcovan Stela
Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor 60-65
Yildiz Ahmet
Condiții de sporire a capacității muncii persoanelor cu deficiențe de auz 66-73
Bucun Nicolae
Caracteristici ale maturității profesionale la persoanele cu dizabilități 74-77
Cucer Angela
Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale 78-81
Furdui Emilia
Nivelul stabilității emoționale al cadrelor didactice din învățământul primar în funcție de vârstă, vechime în muncă și mediu de trai 82-94
Bucun Nicolae, Cerlat Raisa
Studiul empatiei la preadolescenți 95-102
Pîslari Stela
Обеспечение профессионально-личностного развития студента в условиях формирующе-развивающей среды современного ВУЗА 103-108
Ени Валентина
Abordarea individualizată a elevilor în clase eterogene 109-111
Lungu Svetlana, Yildiz Ahmet
„Evaluarea criterială prin descriptori în învățământul primar” Clasa a II-a 112-113
Vicol Nelu