IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   547
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-05-13 22:03
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole5201227417125513
Volume36147911377
Total5561375328502
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   426Descărcări   24

Conţinutul numărului de revistă

Excurs conceptual privind funcţia formativă a limbajului şi a comunicării interpersonale 3-8
Vicol Nelu
Conceptul de predare-formare a cunoştinţelor muzicale: evoluţia aspectului muzical-pedagogic 9-12
Crişciuc Viorica
Competenţa de comunicare asertivă – condiţie importantă a relaţionării şi comunicării eficiente 13-20
Ianioglo Maria
Relaţiile interpersonale ca dimensiune psihologică a calităţii vieţii 21-32
Bucun Nicolae, Anţibor Ludmila
Abordări psihologice şi pedagogice ale procesului de socializare 33-41
Paladi Oxana
Историко-дидактические особенности становления принципов конкурсного отбора содержания школьного физического образования в Украине 42-48
Головко Н.
Realizarea practicii pedagogice în cadrul formării profesionale iniţiale: discrepanţe, propuneri, sugestii 49-55
Dermenji-Gurgurov Svetlana
Probleme actuale ale studenţilor în comunicarea universitară 56-60
Chinan Omer
Profesionalizarea cadrelor didactice din perspectiva modelelor actuale de formare 61-64
Eftimie Nicoleta
Начальный этап обучения программированию на основе объектно-ориентированной парадигмы 65-73
Şevciuc Pavel
Повышение эффективности обучения сетевым технологиям с использованием интегрированной модели оценивания 74-84
Нижегородова Маргарита