IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   462
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-07-09 15:58
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (2 din 4)31
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole590191922969457864
Volume40267752611
Total63021869712305

Vizualizări   657Descărcări   58

Conţinutul numărului de revistă

Etosul educativ comunitar – evoluții actuale și de perspectivă 3-11

CZU: 316.74:37.018

Cucoş Constantin
Relaţia limbă-vorbire în esenţializarea diatopică a vorbitorului cult 12-19

CZU: 811.135.1'16'233

Callo Tatiana
Noţiunea de competenţă literară în taxonomia competenţelor 20-25

CZU: 37.025:801

Sofronie Natalia
Liceul „Vasillevski” din Chișinău și politica educațională a Bulgariei față de bulgarii basarabeni 26-35

CZU: 371.014.5(=135.1)(=163.2)

Popova Marina
Participarea - aspect important în managementul calităţii 36-38

CZU: 005.6

Vrancean Vasile
Receptarea literaturii prin sistemul de exerciții-sarcini cu un caracter interactiv 39-44

CZU: 37.036:821.135.1.09

Şchiopu Constantin
Utilizarea tablei interactive în procesul de predare-învăţare a tehnicii divide et impera din cadrul cursului universitar tehnici de programare 45-55

CZU: 37.026:004

Globa Angela
Status of instructional technology use by teachers in Moldova and Tanzania and technology based instructional strategies 56-62

CZU: 004:371.133(478+678)

Feinstein Sheryl, Morozan Olga, Mwahombela Lucas
Применение новых информационных технологий (НИТ), с целью повышения эффективности процесса обучения 63-67

CZU: 004:37.02

Калонтаров Юрий
Pedagogic approaches of exclusion in elementary schools 68-72

CZU: 371.136:373.3

Kakoon Katy
Sistemul de învățământ - promotor al indentității naționale 73-76

CZU: 37.013.2

Bucun Nicolae