IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   280
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 01:40
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)19    CZU
 2023  (4 din 4)71    
Nr. 4(80) 19CZU
Nr. 3(79) 16CZU
Nr. 2(78) 17CZU
Nr. 1(77) 19CZU
 2022  (4 din 4)81    
Nr. 4(76) 22CZU
Nr. 3(75) 19CZU
Nr. 2(74) 19CZU
Nr. 1(73) 21CZU
 2021  (4 din 4)79    
Nr. 4(72) 23CZU
Nr. 3(71) 20CZU
Nr. 2(70) 18CZU
Nr. 1(69) 18CZU
 2020  (4 din 4)66    
Nr. 4(68) 18CZU
Nr. 3(67) 17CZU
Nr. 2(66) 15CZU
Nr. 1(65) 16CZU
 2019  (4 din 4)76    
Nr. 4(64) 19CZU
Nr. 3(63) 20CZU
Nr. 2(62) 19CZU
Nr. 1(61) 18CZU
 2018  (4 din 4)73    
Nr. 4(60) 18CZU
Nr. 3(59) 18CZU
Nr. 2(58) 20CZU
Nr. 1(57) 17CZU
 2017  (4 din 4)76    
Nr. 4(56) 19CZU
Nr. 3(55) 20CZU
Nr. 2(54) 18CZU
Nr. 1(53) 19CZU
 2016  (4 din 4)67    
Nr. 4(52) 16CZU
Nr. 3(51) 15CZU
Nr. 2(50) 18CZU
Nr. 1(49) 18CZU
 2015  (4 din 4)45    
Nr. 4(48) 12CZU
Nr. 3(47) 11CZU
Nr. 2(46) 11CZU
Nr. 1(45) 11CZU
 2014  (4 din 4)47    
Nr. 4 11CZU
Nr. 3 13CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 12CZU
 2013  (4 din 4)46    
Nr. 4(40) 10CZU
Nr. 3(39) 12CZU
Nr. 2(38) 11CZU
Nr. 1(37) 13CZU
 2012  (4 din 4)51    
Nr. 4(36) 12CZU
Nr. 3(35) 13CZU
Nr. 2(34) 14CZU
Nr. 1(33) 12CZU
 2011  (4 din 4)53    
Nr. 4 12CZU
Nr. 3 16CZU
Nr. 2 11CZU
Nr. 1 14CZU
 2010  (2 din 4)25    
Nr. 4 13CZU
Nr. 3 12CZU
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.03.2024)
  • C (09.07.2019-31.01.2020)
  • C (31.10.2013-31.10.2017)
  • C (30.04.2009-30.10.2013)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole85688215339101807293
Volume54666255258
Total91094877844359

Vizualizări   653Descărcări   266

Conţinutul numărului de revistă

Profesionalizarea cadrelor didactice într-o altfel de paradigmă 5-11

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.01

CZU: 37.091

Vicol Nelu
Valorificări experimentale privind reconfigurarea procesului de învăţare 12-16

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.03

CZU: 37.091

Franţuzan Ludmila
Pedagogia practică în concepţia lui Ștefan Bârsănescu 17-22

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.04

CZU: 37.013

Sova Simona-Andreea
Reforma învăţământului în viziunea lui G.G. Antonescu. Implicaţii în context actual 23-26

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.05

CZU: 37.014

Brînză Ionela
Unele aspecte ale metodologiei traseului de profesionalizare a cadrelor didactice în procesul de formare continuă 27-33

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.06

CZU: 378.091

Patraşcu Dumitru
Valenţele jocului teatral în vederea dezvoltării competenţei de receptare literar-artistică la preșcolari 34-38

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.07

CZU: 373.2.015

Baraliuc Nadejda
Specificul și criteriile de organizare a învăţării interacţionale 39-46

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.08

CZU: 37.016:811

Straistari-Lungu Cristina
Motivaţia adulţilor pentru formarea și reconversia profesională 47-50

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.09

CZU: 374.7

Bertea Iulian-Ciprian
Prevenţia, evaluarea și intervenţia psihologică în învăţământul general: domeniile afectiv, psihocomportamental și cognitiv 51-55

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.02

CZU: 37.015.3

Cucer Angela
Evaluarea psihologică a capacităţii de schimbare organizaţională 56-61

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.10

CZU: 37.015.3

Cojocaru Natalia
Evaluarea și educarea premiselor către scris-citit prin strategii psiho-logopedice la preșcolari 62-68

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.11

CZU: 376.36

Olărescu Valentina , Haceatrean Olesea
Eficientizarea adaptării psihosociale în contextul schimbărilor societale 69-72

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.12

CZU: 159.92

Puzur Elena
Summary of research results on psychological peculiarities in various types of income perception 73-79

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.13

CZU: 159.923

Doncenco Igor
Implicaţii psihopedagogice ale formelor și modelelor educaţiei în dezvoltarea convingerilor preadolescenţilor ce vizează rolul de părinte responsabil 80-85

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.14

CZU: 37.018.1/.2

Rotaru Ioana-Corina
Reprezentări sociale, practici profesionale și schimbări organizaţionale 86-90

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.15

CZU: 37.06

Cojocaru Natalia , Guţu Olga
Importanţa leadershipulul în procesul educaţional 91-97

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.16

CZU: 37.014

Vrabii Violeta
Strategii metodologice în studiul reprezentării sociale: evoluţii și tendinţe 98-101

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.17

CZU: 37.01

Guţu Olga
Demersul experimental al rezolvării conflictelor (implicaţii pentru mediul şcolar). 102-109

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.18

CZU: 37.015

Adăscăliţei Andra-Mirabela
Profesorul Dumitru Patrașcu:modus vivendi, modus cogitandi 110-115

DOI: 10.52387/1811-5470.2022.4.19

CZU: 37.0(092)

Armaşu-Canţîr Ludmila
Paradigma profesionalizării cadrelor didactice în contextul provocărilor societale. Monografie Colectivă 116-116
Repere metodologice de reconfigurare a procesului de învăţare 117-117
Strategii și instrumente aplicative, recomandări pentru psihologii din învăţământul general 118-118