Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
303 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (529) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Profesionalizarea cadrelor didactice într-o altfel de paradigmă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 5-11. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.01 | |||||||
CZU: 37.091 | |||||||
Pag. 5-11 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Profesionalizarea cadrelor didactice solicită anumite inovații, acestea semnificând și anumite ingrediente paradigmatice. Profesionalizarea cadrelor didactice presupune o activitate de formare și de aplicare eficientă a competențelor profesionale prin devenirea profesorului integral în baza integralității contextuale, ce se structurează într-o direcție nouă, motivată și determinată de un cadru științific, reflectiv, profesional și educațional nou. |
|||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, şcoală, educaţie, profesionalizare, paradigmă, metodologice, teacher, school, education, professionalization, paradigm, methodological |
|||||||
|