Profesionalizarea cadrelor didactice într-o altfel de paradigmă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
303 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (480)
Organizarea instruirii (529)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Profesionalizarea cadrelor didactice într-o altfel de paradigmă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 5-11. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470

Profesionalizarea cadrelor didactice într-o altfel de paradigmă

The professionalisation of teaching staff in a different paradigm

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.01
CZU: 37.091

Pag. 5-11

Vicol Nelu
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2022


Rezumat

Profesionalizarea cadrelor didactice solicită anumite inovații, acestea semnificând și anumite ingrediente paradigmatice. Profesionalizarea cadrelor didactice presupune o activitate de formare și de aplicare eficientă a competențelor profesionale prin devenirea profesorului integral în baza integralității contextuale, ce se structurează într-o direcție nouă, motivată și determinată de un cadru științific, reflectiv, profesional și educațional nou.

The professionalisation of teachers requires certain innovations, which also mean certain paradigmatic ingredients. The professionalisation of teachers implies an activity of training and efficient application of professional competences by becoming an integral teacher based on contextual integrity that is being structured in a new direction, motivated and determined by a new scientific, reflective, professional and educational framework.

Cuvinte-cheie
cadru didactic, şcoală, educaţie, profesionalizare, paradigmă, metodologice,

teacher, school, education, professionalization, paradigm, methodological