Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 21:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (255) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Ionela. Reforma învăţământului în viziunea lui G.G. Antonescu. Implicaţii în context actual. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 23-26. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.05 | ||||||
CZU: 37.014 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol are ca scop general analiza problematicii reformei pedagogice, preconizată de G.G. Antonescu la nivelul perioadei interbelice; proiectarea reformei învățământului, inițiată de G.G. Antonescu în anii 1930, ca soluție necesară în condițiile în care este identificată și analizată „criza școlii”; realizarea reformei învățământului care implică schimbarea calitativă a sistemului în acord cu conceptele fundamentale denotative, normative și metodologice promovate de G.G. Antonescu, în context istoric determinat. |
||||||
Cuvinte-cheie reforma învăţământului, cercetare istorică, concepte pedagogice, management, Education reform, historical research, pedagogical concepts, management |
||||||
|