Evaluarea psihologică a capacităţii de schimbare organizaţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
403 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 23:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Natalia. Evaluarea psihologică a capacităţii de schimbare organizaţională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 56-61. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.10
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470

Evaluarea psihologică a capacităţii de schimbare organizaţională

The psychological assessment of organizational capacity for change

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.10
CZU: 37.015.3

Pag. 56-61

Cojocaru Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2022


Rezumat

Pornind de la premisa că analiza capacității de schimbare reprezintă un punct de plecare esențial în inițierea unui proces de schimbare organizațională, în cadrul acestui articol vom examina specificul evaluării psihologice a gradului de pregătire pentru schimbare (atât la nivel organizațional, cât și individual), în contextul schimbărilor din instituțiile educaționale.

Based on the premise that the analysis of the ability to change is an essential starting point in the initiation of an organizational change process, in this article we will examine the specifics of the psychological assessment of the degree of readiness for change (both at the organizational and individual level), in the context of changes from educational institutions.

Cuvinte-cheie
schimbare organizaţională, rezistenta la schimbare, capacitate de schimbare, instituții educaționale,

organizational change, resistance to change, capacity to change, educational institutions