Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
354 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 21:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Prevenţia, evaluarea și intervenţia psihologică în învăţământul general: domeniile afectiv, psihocomportamental și cognitiv. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 51-55. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.02 | |||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 51-55 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Una din direcțiile strategice de asigurare a calității învățământului este prevenirea dificultăților în dezvoltarea copilului; optimizarea procesului de adaptare psihosocială la noile condiții societale; facilitarea comunicării eficiente în vederea antrenării abilităților sociale; asigurarea parteneriatelor eficiente în scopul construirii relațiilor pozitive; selectarea metodologiilor și instrumentelor de evaluare și intervenție psihologică în funcție de vârsta și particularitățile de dezvoltare ale copilului etc. În acest context rolul serviciului psihologic din învățământul general este incontestabil. Articolul respectiv reflectă rezultatele științifice privind metodologia de prevenție, evaluare și intervenție psihologică în învățământul primar și gimnazial cu referire la domeniile afectiv, psihocomportamental și cognitiv. |
|||||||
Cuvinte-cheie asistenţă psihologică, învăţământ primar, învățământ gimnazial, prevenţie, evaluare, intervenție, psychological assistance, primary education, secondary education, prevention, evaluation, intervention |
|||||||
|