Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-31 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
![]() COJOCARU, Natalia. Evaluarea psihologică a capacităţii de schimbare organizaţională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 56-61. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.10 | |||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 56-61 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Pornind de la premisa că analiza capacității de schimbare reprezintă un punct de plecare esențial în inițierea unui proces de schimbare organizațională, în cadrul acestui articol vom examina specificul evaluării psihologice a gradului de pregătire pentru schimbare (atât la nivel organizațional, cât și individual), în contextul schimbărilor din instituțiile educaționale. |
|||||||
Cuvinte-cheie schimbare organizaţională, rezistenta la schimbare, capacitate de schimbare, instituții educaționale, organizational change, resistance to change, capacity to change, educational institutions |
|||||||
|