Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 11:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (255) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Importanţa leadershipulul în procesul educaţional. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 4(76), pp. 91-97. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.16 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(76) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.4.16 | ||||||
CZU: 37.014 | ||||||
Pag. 91-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Politicile organizaționale ale statului reglementează dezvoltarea continuă a cadrelor didactice/de conducere pentru a promova educația de calitate. Cadrul didactic și de conducere este liderul/managerul și promotorul politicilor statului. Conducerea, în acest context, este influenţa interpersonală spre realizarea unor scopuri determinate. Leadershipul în educație este mai mult decât un act de conducere, este relația de schimbare calitativă, unde liderul își asumă responsabilități pentru realizarea sarcinilor. Leadershipul este schimbare calitativă, axare pe sarcini și persoane, inspirare și mobilizare. |
||||||
Cuvinte-cheie leaderschip, lider, conducere, cadre de conducere, standarde de competență ale cadrelor de conducere, leadership, leader, management, management staff, competency standards of management staff |
||||||
|