IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   444
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-23 17:11
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numere înregistrate

  2022  (4 din 4)81
  2021  (4 din 4)79
  2020  (4 din 4)66
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole78557906426922744230
Volume50528514820
Total83563191531742

Vizualizări   797Descărcări   138

Conţinutul numărului de revistă

Integralizarea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional

3-6

DOI: 10.5281/zenodo.3716169

CZU: 37.091

Petrovschi Nina

Entități corelative: etica, ecologia/ecoetica și bioetica în educație

7-20

DOI: 10.5281/zenodo.3716146

CZU: 37.015:17

Vicol Nelu , Caciuc Viorica-Torii , Federiuc Victoria

Dimensiuni ale mediului educațional școlar în contextul curriculumului dezvoltat

21-29

DOI: 10.5281/zenodo.3716136

CZU: 373.091

Franţuzan Ludmila , Hîncu Ionela

Educație economică – o dimensiune a educației integrale

30-39

DOI: 10.5281/zenodo.3716142

CZU: 37.016:33

Grigor Ina

Formarea profesională continuă a cadrelor didactice la nivel național: reglementări normative

40-45

DOI: 10.5281/zenodo.3716177

CZU: 37.091

Afanas Aliona

Dezvoltarea capitalului uman din sistemul de învățământ în contextul actualelor provocări societale

46-51

DOI: 10.5281/zenodo.3716180

CZU: 37.0

Isac Ştefania

Competența de cercetare științifică a cadrelor didactice:demers al schimbării realităților în procesul educațional

52-56

DOI: 10.5281/zenodo.3716224

CZU: 37.091

Barbăroș Claudia

Pedagogical methodology for developing students-translators’ professional competences

57-63

DOI: 10.5281/zenodo.3716234

CZU: 378.016:81’25

Golubovschi Oxana

Managementul cercetării orientărilor valorice și a adaptării psihosociale a adolescenților

64-74

DOI: 10.5281/zenodo.3716330

CZU: 316.6

Paladi Oxana

Programul psihosocial – procedeu de dezvoltare a orientării motivaționale spre succes social al tinerilor din mediul studențesc

75-86

DOI: 10.5281/zenodo.3716336

CZU: 316.6:378

Rusnac Svetlana , Aşevschi Ioana

Transformarea reprezentărilor sociale a învățării pe tot parcursul vieții în mediul educațional

87-94

DOI: 10.5281/zenodo.3716377

CZU: 374.7

Bucun Nicolae , Cerlat Raisa

The violence in family as tradition and habit: some historical aspects

95-100

DOI: 10.5281/zenodo.3716383

CZU: 159.942

Ayoub Eman , Ştefîrţa Adelina

Unele aspecte ale toleranței umane

101-111

DOI: 10.5281/zenodo.3716392

CZU: 37.01

Cucer Angela , Georgescu Maria

Abordarea funcțional-pragmatică a învățării versus analfabetismul funcțional al elevilor

112-119

DOI: 10.5281/zenodo.3716394

CZU: 373.091

Hadîrcă Maria

Istoricul și dascălul Nina Petrovschi: o lecție de a trece prin viață cu fruntea sus

120-122
Bolduma Viorel

EX-LIBRIS

123-124
Globa Elizaveta