IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   536
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-24 12:00
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole540132897753453118
Volume37175121627
Total5771504099161
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   458Descărcări   30

Conţinutul numărului de revistă

Particularităţi psihologice ale copiilor cu ADHD 3-13
Bucun Nicolae, Glavan Aurelia
Configuraţii teoretico-praxiologice ale motivaţiei pentru asigurarea calităţii educaţiei în învăţământul preuniversitar 14-19
Andriţchi Viorica
Metacogniţia – componentă constructivă a competenţei de cunoaştere ştiinţifică 20-26
Botgros Ion, Franţuzan Ludmila
Modelul de integrare naţional-europeană a valorilor educaţiei literar-artistice în gimnaziu şi liceu 27-32
Ţâmpău Victor
Формирование у старшеклассников системы знаний о человеке в контексте человекоцентризма 33-42
Васьковская Галина
Valoarea paradigmatică socială a curriculumului pentru învăţământul superior 43-47
Iftemie Nicoleta
Imperative socioprofesionale privind comunicarea socială a studenţilor 48-53
Chinan Omer
Intelectul uman – între natură şi evoluţie 54-58
Martea Galina
Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali 59-63
Furdui Emilia
Интегральная оценки уровня профессиональной подготовки студентов направления «Информатика и вычислительная техника» 64-71
Помян Светлана
Proiectarea şedinţelor cu părinţii din perspectiva educaţiei integrale 72-78
Afanas Aliona
Aviz la monografia Stilurile manageriale în instituţia preşcolară, autori Victoria Cojocaru, Lilia Cebanu 79-80
Andriţchi Viorica