Recomandări de utilizare a metodelor statistice la prelucrarea datelor experimentului pedagogic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
342 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-25 10:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (633)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
SPINEI, Ludmila, SPINEI, Ion. Recomandări de utilizare a metodelor statistice la prelucrarea datelor experimentului pedagogic. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 54-57. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Recomandări de utilizare a metodelor statistice la prelucrarea datelor experimentului pedagogic

Recommendations for statistical methods usage for processing data of pedagogical experiments

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.09
CZU: 378.147

Pag. 54-57

Spinei Ludmila1, Spinei Ion2
 
1 Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM,
2 Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

În instituțiile de formare continuă din Republica Moldova nu există un curs de Statistică aplicată pentru pedagogi. Din această cauză, absolvenții au dificultăți la prelucrarea datelor experimentale. Prin intermediul articolului de față, autorii propun sugestii și modele de prelucrare a datelor pentru tezele de calificare suplimentară / recalificare.

In some institutions of continuous education in the Republic of Moldova there is no course in Applied Statistics for Teacher taught. Because of this, the graduates encounter some difficulties in processing the experimental data. Through this article, the authors propose suggestions and models for data processing for additional qualification / requalification theses.

Cuvinte-cheie
teste statistice, ipoteze statistice, prag de semnificaţie, diferențe semnificative.,

statistical tests, statistical ficant differences.