Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1177 87 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 09:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7:316.614.3 (2) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
Psihologie socială (960) |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida, PAVLENKO, Lilia. Abordări epistemologice şi praxiologice ale asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 68-72. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 374.7:316.614.3 | |||||||
Pag. 68-72 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul de faţă prezintă o sinteză a rezultatelor obţinute prin cercetarea experienţelor internaţionale şi naţionale a procesului de invăţare pe tot parcursul vieţii din diverse ţări, a fost precizat conceptul de invăţare pe tot parcursul vieţii; identificate acţiunile prioritare in realizarea procesului etc., evaluată situaţia curentă referitor la reprezentările despre invăţarea pe tot parcursul vieții a populaţiei din Republica Moldova. |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţarea pe tot parcursul vieţii, asistenţă psihologică, beneficii, nevoi, direcţii de activitate, reprezentări, tendinţe internaţionale |
|||||||
|