Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
827 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.352.018.1 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea. Modalităţi de lucru cu părinţii copiilor cu cecitate în vederea pregătirii pentru şcoală. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 87-91. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 376.352.018.1 | |||||||
Pag. 87-91 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In acest articol sunt prezentate modalităţile de lucru cu familiile unde se educă copii cu cecitate in vederea pregătirii acestora pentru şcoală. Se analizează eficienţa acestora. In urma evaluării de către părinţi a programului formativ de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate se confirmă eficacitatea lui in vederea dezvoltării echilibrate a procesului de pregătire pentru şcoală. Datele cercetării confirmă importanţa incontestabilă a modelelor psihopedagogice de pregătire pentru şcoală care pot fi implementate atat in familii, cat şi in instituţiile preşcolare. |
|||||||
Cuvinte-cheie program formativ, pregătirea pentru şcoală, activităţi ludice, copil cu cecitate, modele psihopedagogice, învăţare perceptiv mediată, tehnici educaţionale |
|||||||
|