Modalităţi de lucru cu părinţii copiilor cu cecitate în vederea pregătirii pentru şcoală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
827 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.352.018.1 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
FRUNZE, Olesea. Modalităţi de lucru cu părinţii copiilor cu cecitate în vederea pregătirii pentru şcoală. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 87-91. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Modalităţi de lucru cu părinţii copiilor cu cecitate în vederea pregătirii pentru şcoală
CZU: 376.352.018.1

Pag. 87-91

Frunze Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

In acest articol sunt prezentate modalităţile de lucru cu familiile unde se educă copii cu cecitate in vederea pregătirii acestora pentru şcoală. Se analizează eficienţa acestora. In urma evaluării de către părinţi a programului formativ de pregătire pentru şcoală a copiilor cu cecitate se confirmă eficacitatea lui in vederea dezvoltării echilibrate a procesului de pregătire pentru şcoală. Datele cercetării confirmă importanţa incontestabilă a modelelor psihopedagogice de pregătire pentru şcoală care pot fi implementate atat in familii, cat şi in instituţiile preşcolare.

In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers

Cuvinte-cheie
program formativ, pregătirea pentru şcoală, activităţi ludice,

copil cu cecitate, modele psihopedagogice, învăţare perceptiv mediată, tehnici educaţionale