Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1434 108 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 14:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14022) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, AFANAS, Aliona, VICOL, Nelu, ANDRIŢCHI, Viorica, ISAC, Ştefania, CEBANU (SLUTU), Lilia, CLICHICI, Veronica, MIJA, Violeta, ŢURCAN, Natalia, CALANCEA, Natalia, GHERŞTEGA, Tatiana. Formarea profesională continuă: constatări şi perspective. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 3-14. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |
|
|
CZU: 371.132 | |
Pag. 3-14 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
Articolul inserează cele mai importante rezultate ale investigaţiei realizate de o echipă de cercetători ai Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei in domeniul formării profesionale continue. Cercetarea propune o analiză sistematică a cadrului de politici, modalităţilor de implementare şi categoriilor de impact ale formării profesionale continue la nivel naţional şi internaţional. Analiza sistemului de formare profesională continuă in diferite ţări europene a identificat caracteristici definitorii ale formării profesionale continue. Analizand cadrul instituţional al formării profesionale continue a cadrelor didactice, precum şi in conformitate cu opinia comunităţii pedagogice şi manageriale din ţară, au fost elaborate unele Recomandări privind racordarea actelor normative la prevederile Codului Educaţiei cu referire la organizarea formării profesionale continue a personalului didactic/ de conducere. |
|
Cuvinte-cheie formare profesională continuă, sistem, proces, caracteristici definitorii, comunitate pedagogică, comunitate managerială, capacitatea instituţională, eficacitatea activităţii de formare profesională continuă, Managementul calităţii, Codul Educaţiei |
|
|