Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
903 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-15 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[53+54+58](477) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3924) |
Fizică (1735) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Botanică (1748) |
SM ISO690:2012 HOLOVKO, Mykola. The priorities and the main branches in the improvement of the natural sciences education at the Ukrainian secondary school. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 46-51. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:[53+54+58](477) | |||||||
Pag. 46-51 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In articol se analizează problema formării competenţelor elevilor in cadrul studierii ariei „Ştiinţe ale Naturii” (fizica, chimia, biologia) in şcolile din Ucraina. Este prezentată fundamentarea ştiinţifică şi tehnologică a formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică a lumii in cadrul studierii fizicii, chimiei şi biologiei. Sunt propuse unele soluţii privind imbunătăţirea studierii ştiinţelor ale naturii in şcoală. |
|||||||
Cuvinte-cheie priorităţi, direcţii, educaţie, ştiinţe ale naturii, competențe, perfecţionare, şcoală |
|||||||
|