Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
800 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-06 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (107)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4101)
SM ISO690:2012
КАНДОВ, Пинхас. Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 52-55. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Функции оценивания результатов обучения в контексте информационных технологий
CZU: 37.016:004

Pag. 52-55

Кандов Пинхас
 
Universitatea de Stat din Israel
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

In articol se analizează acţiunile de bază ale evaluării rezultatelor invăţării şi definirea noţiunilor „măsurarea”, „aprecierea”, „notarea” etc. In acest context sunt analizate şi funcţiile evaluării: socială, pedagogică, managerială, motivaţională din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale.

The article puts into discussion the analysis of the basic actions of learning outcomes assessment and the definition of the following notions: „measurement”, „appreciation”, „marking” etc. In this context are analyzed and evaluation functions: social, pedagogical, managerial, motivational perspective the application of information technologies.

Cuvinte-cheie
evaluare, apreciere, luarea deciziilor, monitorizare, măsurare, funcţiile evaluării, diagnosticarea