IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 13:44
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.02.2024)
  • C (01.02.2018-28.02.2019)
  • C (28.02.2017-31.01.2018)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630535038184266211319
Volume34610642939
Total66459610221365

Vizualizări   439Descărcări   14

Conţinutul numărului de revistă

Digitalizarea și educația pentru democrație 7-15

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.7-15

CZU: 37.017.4/.7+004

Cabac Valeriu , Cernei Andriana
Aspecte inovative ale predării-învățării-evaluării matematice în liceu în contextul formării competențelor secolului XXI 16-29

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.16-29

CZU: 373.5.016:51

Lupu Ilie , Druţa Rodica
Un model de dezvoltare a competențelor copiilor dotați la matematică 30-36

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.30-36

CZU: 37.015+51

Teleucă Marcel
Tendințe actuale în studierea programării orientate pe obiecte 37-45

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.37-45

CZU: 378.02:004.43

Gasnaş Ala
Raționamente teoretice și practice în favoarea coordonatorilor digitali în instituțiile educaționale din Republica Moldova 46-58

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.46-58

CZU: 37.02:004(478)

Pavel Maria
Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile” 59-68

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.59-68

CZU: 37.016:004

Veveriță Tatiana
Posibilități de utilizare a codurilor QR în educație 69-76

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.69-76

CZU: 37.02:004

Vascan Teodora
Despre evaluarea diferențiată la matematică a elevilor din gimnaziu și liceu 77-84

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.77-84

CZU: 373.091.27:51

Hajdeu Mihaela , Bordan Valeriu
Интеграционный потенциал дискретной математики 85-92

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.85-92

CZU: 378.016:51

Деткова Анна
Ecosistemele silvice din bazinul râului Bîc – oportunități de realizare a practicii de specializare și formare a competențelor profesionale la geografi 93-101

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.93-101

CZU: 378.913

Codreanu Igor , Cazac Valeriu
Integrarea instrumentelor 3D Maps Excel pentru dezvoltarea competențelor de creare a hărților geografice 102-113

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.102-113

CZU: 912.43+004.4

Cujbă Vadim
Strategii de organizare și realizare a cercului „Botanistul” pe tema „Pigmenții vegetali - substanțe indispensabile pentru univers” 114-130

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.114-130

CZU: 374.1:581

Grigorcea Sofia , Chiriac Eugenia , Nedbaliuc Boris , Brînză Lilia , Aluchi Nicolae
Pecularities of evaluating methodology of learning and education of adults 131-140

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.131-140

CZU: 374.7=111

Guţu Vladimir
Evaluarea textelor multimodale în clasele primare 141-146

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.141-146

CZU: 373.3:801.8+004

Golubiţchi Silvia
Starea de bine și optimismul la adolescenți 147-156

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.147-156

CZU: 159.922.8

Racu Iulia , Damaschin Cătălina
Managementul activității de lucru în echipă a cadrelor didactice din instituția de educație timpurie 157-163

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.157-163

CZU: 373.2.011.31:005.95/.96

Cebanu (Slutu) Lilia , Ivan Adela Alina
Considerente pentru un mecanism național de validare a rezultatelor învățării pe tot parcursul vieții în contexte non-formale și informale 164-173

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.164-173

CZU: 374.71(478)

Baleca Marcelina
Eficientizarea formării competenței de învățare în mica școlaritate din perspectiva managementului consilierii educaționale 174-181

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.174-181

CZU: 373.3.04

Stegărescu Lilia
Stadiile de subiect în învățarea centrată pe student 182-191

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.182-191

CZU: 378.04

Rusov Veronica
Managementul motivării cadrelor didactice prin leadership tranformațional 192-198

DOI: 10.36120/2587-3636.v31i1.192-198

CZU: 37.07:005.95/.96

Pleşcan Monica-Vasilica
Aviz la monografia Formation of the chemistry research competence in the interdisciplinary university context. autori Eduard COROPCEANU, Sergiu CODREANU 199-201
Antoci Diana