IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Fondatori
Universitatea de Stat din Tiraspol
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-09 08:24
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (1 din 2)
  2018  (3 din 2)
  2017  (2 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
  2013  (2 din 2)
  2012  (1 din 2)
imagine

pISSN: 1857-3592
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Categoria:
  • C (2018.02.01-2019.02.28)
  • C (2017.02.28-2018.01.31)

Revista abordează variate probleme din psihopedagogie, din pedagogia generală, din teoria şi metodologia instruirii axată pe disciplinele din cadrul universităţii. În paginile ei urmează a fi reflectate informaţii şi sinteze ce vizează problemele comunităţii ştiinţifice din domeniul educaţiei şi unele aspecte de utilizare a noilor tehnologii de predare-învăţare-evaluare.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole293437552815282
Volume155733872
Total308494883687
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   510Descărcări   78

Conţinutul numărului de revistă

Metode moderne de evaluare 4-12
Afanas Dorin
Asistenţa psihopedagogică a personalităţii accentuate 12-19
Scripa Tatiana
Procesul de dezvoltare a competenţelor: trecerea de la virtual la real 19-28
Bleandură Nicoleta
Metodologia dezvoltării competenţelor la disciplina „bazele programării” 28-33
Cabac Valeriu, Deinego Nona
Formarea viitorului profesor de informatică din perspectiva tehnologiei orientată obiect 34-39
Gîncu Silviu
Compontele paradigmei formării competenţei de cunoaştere ştiinţifică în învăţămîntul preuniversitar 40-48
Botgros Ion, Franţuzan Ludmila, Bocancea Viorel
Constatarea competenţei manageriale la învăţătorii claselor primare ca factor al succesului şcolar 48-51
Bodrug Ion
Caracteristica hidrochimică a unor râuri mici din nordul Moldovei 52-57
Calmuţchi Lidia, Racoviţă Ludmila, Melentiev Eugenia
Modalităţi de formare conceptuală a tineretului 57-65
Calmuţchi Laurenţiu, Levinţa Ştefan
Formarea competenţei de comprehensiune şi interpretare a textului 66-71
Ciorba-Lascu Tatiana
Aspecte didactice ale creării şi managementului reţelelor de învăţare 71-75
Negara Corina
Рассказ А.П. Чехова «Враги» (аспекты методики составления киносценария при изучении художественного произведения) 75-80
Герлован Ольга, Istratuc Olga
Aplicaţii ale elementelor de logică şi mulţimi la rezolvarea ecuaţiilor, inecuaţiilor şi sistemelor acestora 81-85
Calmuţchi Laurenţiu, Hariton Andrei
Aspecte didactice ale procesului de traducere 86-91
Titica Svetlana, Oltu Dumitru
Формирование этноценностей и этноценностных ориентаций в условиях дополнительного образования 91-96
Томилин Лилиана
Aspectul metodologicomanagerialal cercetării ştiinţifice în domeniul educaţional 96-105
Bursuc Oleg, Bursuc Alexandra, Untu Vasile
Strategii de învăţare pentru formarea / dezvoltarea deprinderilor de lucru independent ale studenţilor 106-113
Vovnenciuc Olga
Aspecte pragmatice în abordarea textului literar şi nonliterar 113-118
Zdraguş Vera
Formarea competenţelor matematice de rezolvare a problemelor tipice în clasele primare 118-126
Calmuţchi Laurenţiu, Hariton Andrei, Cojocaru Ion
Principiile de evaluare a elementelor contabile în instituţiile publice 126-132
Taban Elena