IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Fondatori
Universitatea de Stat din Tiraspol
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-16 09:52
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2018  (3 din 2)
  2017  (2 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
  2013  (2 din 2)
  2012  (1 din 2)
imagine

pISSN: 1857-3592
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Categoria:
  • C (2018.02.01-2019.02.28)
  • C (2017.02.28-2018.01.31)

Revista abordează variate probleme din psihopedagogie, din pedagogia generală, din teoria şi metodologia instruirii axată pe disciplinele din cadrul universităţii. În paginile ei urmează a fi reflectate informaţii şi sinteze ce vizează problemele comunităţii ştiinţifice din domeniul educaţiei şi unele aspecte de utilizare a noilor tehnologii de predare-învăţare-evaluare.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2018
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole270406072443261
Volume145152516
Total284457592959
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   152Descărcări   118

Conţinutul numărului de revistă

Psihologia învățării eficiente la studenți

4-11
Silistraru Nicolae, Glavan Aurelia, Țopa Aurelia

Анализ понятий «компетенция», «компетентность» и общие подходы к их формированию

12-21
Кабак Валериу, Грэдинарь Оксана

Managementul timpului în implementarea curriculumului educațional

22-27
Cojocaru Vasile, Melnic Natalia

Higher education in the era of globalisation: changes and expectations towards future pedagogues

28-36
Kukla Daniel

Utilisation d’une ressource en ligne dans le cadre de l’apprentissage d’une langue étrangère

37-42
Maurice François

Considerații epistemologice asupra securității personale. Delimitarea educației pentru securitate personală ca obiect epistemic

43-55
Cutasevici Angela

Textul – un factor-reper pentru lectură

56-62
Golubiţchi Silvia

Developing the communicative competence with the English class utilizing the interactive method Jeopardy! during the round-up lesson in the twelve-grade

63-68
Berger Matthew, Tsirmpa Georgia, Jelihovschii Sergiu

Formarea competenței profesionale inițiale la studenții chimiști prin cercetare ecologică

69-77
Codreanu Sergiu

Reflexii asupra implementării curriculumului modular Tehnologia Informației şi a Comunicațiilor în învățământul profesional tehnic

78-85
Gîncu Silviu

Роль учителя в организации деятельности учащихся при выполнении ими творческих проектов

86-92
Давиденко Павел

Optimizarea valențelor liberale și sociale ale competențelor: reflecții în contextul educației constructiviste

93-98
Posţan Liliana

Aptitudinile comunicative și organizatorice la studenții cu profil pedagogic

99-107
Trofăilă Lidia

Управление учебной деятельностью учащихся в ходе педагогического процесса

108-118
Шофрон Лариса

Educația intelectuală a elevilor de vârstă școlară mică – coordonată definitorie a procesului educațional

119-126
Fluerar Valentina

Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică

127-137
Nour Alexandra

Formarea competenței digitale la viitoarele cadre didactice de filologie: provocări și constrângeri

138-145
Braicov Andrei, Veveriță Tatiana

О формировании коммуникативной компетенции учащихся медицинских колледжей в процессе изучения химии

146-153
Банул Ксения

Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar

154-162
Florea Viorica

Revista online de biologie - mediu motivațional prin experiența mediatică

163-174
Placinta Daniela

Внедрение элементов визуального программирования как средство мотивации изучения информатики

175-180
Степанов Захар