Tendințe actuale în studierea programării orientate pe obiecte
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
162 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-05 12:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02:004.43 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala. Tendințe actuale în studierea programării orientate pe obiecte. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 37-45. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.37-45
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Tendințe actuale în studierea programării orientate pe obiecte

Current trends in the study of object-oriented programming

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.37-45
CZU: 378.02:004.43

Pag. 37-45

Gasnaş Ala
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

Programarea orientată pe obiecte (POO) este o paradigmă care ne permite să scriem programe prin modelarea lucrurilor din lumea reală sub formă de clase și obiecte. Scopul principal al programării orientate pe obiecte este de a dezvolta aplicații care să integreze diverse atribute, cum ar fi reutilizarea, mentenabilitatea și siguranța în exploatare. În acest articol sunt identificate diverse probleme și se propun varii soluții concrete în scopul de a îmbunătăți procesul de predare și învățare a cursului de programare orientată pe obiecte.

Object-oriented programming (OOP) is a paradigm that allows us to write programs by modeling real-world things in the form of classes and objects. The main goal of object-oriented programming is to develop applications that integrate various attributes such as reusability, maintainability, and operational safety. Various problems were identified and various concrete solutions were proposed regarding the teaching and learning process of the object-oriented programming course.

Cuvinte-cheie
programare orientată pe obiecte, metode de predare, probleme de învățare, paradigmă orientată pe obiecte, concepte orientate pe obiecte, limbaje POO,

object-oriented programming, teaching methods, learning problems, object-oriented paradigm, object-oriented concepts, OOP languages