Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
162 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-05 12:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.02:004.43 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala. Tendințe actuale în studierea programării orientate pe obiecte. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 37-45. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.37-45 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.37-45 | |||||||
CZU: 378.02:004.43 | |||||||
Pag. 37-45 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Programarea orientată pe obiecte (POO) este o paradigmă care ne permite să scriem programe prin modelarea lucrurilor din lumea reală sub formă de clase și obiecte. Scopul principal al programării orientate pe obiecte este de a dezvolta aplicații care să integreze diverse atribute, cum ar fi reutilizarea, mentenabilitatea și siguranța în exploatare. În acest articol sunt identificate diverse probleme și se propun varii soluții concrete în scopul de a îmbunătăți procesul de predare și învățare a cursului de programare orientată pe obiecte. |
|||||||
Cuvinte-cheie programare orientată pe obiecte, metode de predare, probleme de învățare, paradigmă orientată pe obiecte, concepte orientate pe obiecte, limbaje POO, object-oriented programming, teaching methods, learning problems, object-oriented paradigm, object-oriented concepts, OOP languages |
|||||||
|