Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
231 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015+51 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 TELEUCĂ, Marcel. Un model de dezvoltare a competențelor copiilor dotați la matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 30-36. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.30-36 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.30-36 | |||||||
CZU: 37.015+51 | |||||||
Pag. 30-36 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol sunt examinate diverse aspecte ale activității extracurriculare la matematică. În particular, sunt formulate principii și rigori ce țin de selectarea conținuturilor pentru studiul aprofundat al matematicii și organizarea acestui proces. În premieră, este descris un model pedagogic de dezvoltare a competențelor copiilor dotați la matematică elaborat în baza experienței profesionale proprii. Modelul integrează resursele și procesele care vizează armonizarea dezvoltării competențelor copiilor dotați la matematică. La baza Modelului stă metodologia și concepția rezultantei privind dezvoltarea psihică generală și dezvoltarea oricăror particularități individuale ale elevilor capabili de performanțe înalte la matematică. |
|||||||
Cuvinte-cheie performanţă, matematică, elevi dotaţi, talent, achievement, mathematics, gifted students, talent |
|||||||
|