Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
166 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 14:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004(478) (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 PAVEL, Maria. Raționamente teoretice și practice în favoarea coordonatorilor digitali în instituțiile educaționale din Republica Moldova. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 46-58. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.46-58 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.46-58 | |||||||
CZU: 37.02:004(478) | |||||||
Pag. 46-58 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol se aduc argumente teoretice și practice pentru deschiderea postului de coordonator digital (TIC) în cadrul instituțiilor educaționale din Republica Moldova. Raționamentele se bazează pe experiența țărilor europene în acest domeniu, dar și pe rezultatele sondajului pentru cadrele didactice și manageriale din instituțiilor educaționale din țară, vis-a-vis de necesitatea acestui specialist. |
|||||||
Cuvinte-cheie coordonator digital, coordonator TIC, instituție educațională, digital coordinator, ICT coordinator, educational institution |
|||||||
|