Raționamente teoretice și practice în favoarea coordonatorilor digitali în instituțiile educaționale din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
166 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 14:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004(478) (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
PAVEL, Maria. Raționamente teoretice și practice în favoarea coordonatorilor digitali în instituțiile educaționale din Republica Moldova. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 46-58. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.46-58
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Raționamente teoretice și practice în favoarea coordonatorilor digitali în instituțiile educaționale din Republica Moldova

Theoretical and practical reasons in favour of educational technologists in the educational institutions of the Republic of Moldova

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.46-58
CZU: 37.02:004(478)

Pag. 46-58

Pavel Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

În articol se aduc argumente teoretice și practice pentru deschiderea postului de coordonator digital (TIC) în cadrul instituțiilor educaționale din Republica Moldova. Raționamentele se bazează pe experiența țărilor europene în acest domeniu, dar și pe rezultatele sondajului pentru cadrele didactice și manageriale din instituțiilor educaționale din țară, vis-a-vis de necesitatea acestui specialist.

The article provides theoretical and practical arguments for opening the position of digital coordinator (ICT) within Moldovan educational institutions. The reasons are based on the experience of European countries in this field, but also on the results of the survey for teachers and managers in educational institutions in the country, vis-à-vis the need for this specialist.

Cuvinte-cheie
coordonator digital, coordonator TIC, instituție educațională,

digital coordinator, ICT coordinator, educational institution