Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
139 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 01:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 59-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.59-68
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”

Implementing of challenge-based learning method in the teaching of the "mobile device programming" course

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.59-68
CZU: 37.016:004

Pag. 59-68

Veveriță Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

În acest articol se examinează modalitățile de implementare a Învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”. Sunt evidențiate recomandări metodice de aplicare a prezentei metode și instrumente care permit organizarea instruirii prin provocări

This article examines ways to implement Challenge-Based Learning in the teaching of the Mobile Device Programming course. There are described methodical recommendations for the application of this method and tools that allow the organization of training through challenges.

Cuvinte-cheie
învăţare activă, Învățare bazată pe provocări, Programarea aplicațiilor mobile, programare,

active learning, Challenge Based Learning, Mobile Application Development, programming