Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
139 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 01:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 VEVERIȚĂ, Tatiana. Implementarea învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 59-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.59-68 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.59-68 | |||||||
CZU: 37.016:004 | |||||||
Pag. 59-68 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol se examinează modalitățile de implementare a Învățării bazate pe provocări în predarea cursului „Programarea device-urilor mobile”. Sunt evidențiate recomandări metodice de aplicare a prezentei metode și instrumente care permit organizarea instruirii prin provocări |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, Învățare bazată pe provocări, Programarea aplicațiilor mobile, programare, active learning, Challenge Based Learning, Mobile Application Development, programming |
|||||||
|