Evaluarea textelor multimodale în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
245 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 11:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:801.8+004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (61)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Evaluarea textelor multimodale în clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 141-146. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.141-146
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Evaluarea textelor multimodale în clasele primare

Evaluation of multimodal texts in primary classes

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.141-146
CZU: 373.3:801.8+004

Pag. 141-146

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

Actualmente, tehnologiile informaționale și comunicaționale se utilizează și în crearea unor texte numite texte multimodale. Acestea presupun combinarea mai multor sisteme de semne și utilizarea tehnologiilor digitale. Orice text multimodal vizează o abordare integrată, cuprinde conținuturi inter- şi transdisciplinare și înglobează resurse multimedia, facilitând receptarea acestora. Textele mutimodale pot fi elaborate atât în format letric, cât și în format digital. Evaluarea acestor texte se poate realiza prin evaluarea expunerii cunoștințelor, evaluarea descrierii orale, evaluarea explicației orale, evaluarea povestirii orale, având la bază criterii de evaluare.

Currently, information and communication technologies are also used in the creation of texts called multimodal texts. They involve the combination of several sign systems and the use of digital technologies. Any multimodal text aims at an integrated approach, includes inter- and transdisciplinary contents and incorporates multimedia resources, facilitating their reception. Multimodal texts can be developed in both written and digital formats. The evaluation of these texts can be done by evaluating the exposure of knowledge, evaluating the oral description, evaluating the oral explanation, evaluating the oral story, based on evaluation criteria.

Cuvinte-cheie
evaluare, text multimodal, produs școlar, criterii de evaluare,

evaluation, multimodal text, school product, evaluation criteria