Despre evaluarea diferențiată la matematică a elevilor din gimnaziu și liceu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
240 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 00:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091.27:51 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela, BORDAN, Valeriu. Despre evaluarea diferențiată la matematică a elevilor din gimnaziu și liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 77-84. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.77-84
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Despre evaluarea diferențiată la matematică a elevilor din gimnaziu și liceu

About the differentiated assessment in mathematics of school and high school students

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.77-84
CZU: 373.091.27:51

Pag. 77-84

Hajdeu Mihaela, Bordan Valeriu
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

Evaluarea reprezintă o sursă continuă bogată în informații, care servește drept ajutor în planificarea activităților de învățare și în stabilirea modurilor de organizare a clasei. Totodată evaluarea sprijină procesul de învățare, ajutând cadrele didactice să identifice punctele forte și nevoile elevilor cu care lucrează. În acest articol este abordat subiectul evaluării diferențiate la orele de matematică, atât din gimnaziu cât și din liceu, fiind propuse în același timp unele modele de teste de evaluare, care au la bază abordarea diferențiată a procesului educațional.

Assessment is the continuous source of rich information that serves as an aid in planning learning activities, establishing organizational structures and class classification. At the same time, assessment supports the learning process, helping teachers to identify the strengths and needs of the students they work with. In this article, the subject of differentiated assessment in mathematics classes in both middle school and high school is addressed, at the same time some models of assessment tests based on the differentiated approach to the educational process are proposed.

Cuvinte-cheie
proces educaţional, instruire, evaluare diferențiată, cunoştinţe,

educational process, training, differentiated assessment, knowledge