Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
240 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 00:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091.27:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela, BORDAN, Valeriu. Despre evaluarea diferențiată la matematică a elevilor din gimnaziu și liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 77-84. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.77-84 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.77-84 | |||||||
CZU: 373.091.27:51 | |||||||
Pag. 77-84 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Evaluarea reprezintă o sursă continuă bogată în informații, care servește drept ajutor în planificarea activităților de învățare și în stabilirea modurilor de organizare a clasei. Totodată evaluarea sprijină procesul de învățare, ajutând cadrele didactice să identifice punctele forte și nevoile elevilor cu care lucrează. În acest articol este abordat subiectul evaluării diferențiate la orele de matematică, atât din gimnaziu cât și din liceu, fiind propuse în același timp unele modele de teste de evaluare, care au la bază abordarea diferențiată a procesului educațional. |
|||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, instruire, evaluare diferențiată, cunoştinţe, educational process, training, differentiated assessment, knowledge |
|||||||
|