Eficientizarea formării competenței de învățare în mica școlaritate din perspectiva managementului consilierii educaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
181 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 11:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.04 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STEGĂRESCU, Lilia. Eficientizarea formării competenței de învățare în mica școlaritate din perspectiva managementului consilierii educaționale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 174-181. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.174-181
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Eficientizarea formării competenței de învățare în mica școlaritate din perspectiva managementului consilierii educaționale

Streamlining the formation of learning competence in early childhood from the perspective of educational counseling management

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.174-181
CZU: 373.3.04

Pag. 174-181

Stegărescu Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2023


Rezumat

Articolul conține o incursiune introductivă de explicare și definire a conceptelor de învățare, competență de învățare și învățare școlară. Este precizat specificul învățării ca proces, ca produs și ca funcție; sunt delimitate dificultățile întâmpinate de elevi și cadrele didactice în formarea competenței de învățare a elevilor din treapta învățământului primar. Autoarea redă un fragment de cercetare a eficientizării formării competenței de învățare la elevii din clasele primare, descriind, esențializat și explicit, posibilitățile consilierii educaționale din perspectiva valorificării managementului consilierii educaționale.

The article contains an introductory foray into explaining and defining the concepts of learning, learning competence and school learning. The specifics of learning as a process, as a product and as a function are specified; the difficulties encountered by students and teachers in training the learning competence of primary school students are delimited. The author reproduces a fragment of research on the efficiency of the formation of learning competence in primary school students, describing essentially and explicitly the possibilities of educational counseling from the perspective of capitalizing on the management of educational counseling.

Cuvinte-cheie
proces de învăţare, competența de învățare, elevi de vârstă şcolară mică, învăţare şcolară, consiliere educaţională, management al consilierii educaționale,

learning process, learning competence, early school students, school learning, educational counseling, management of educational counseling