Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
181 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.04 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 STEGĂRESCU, Lilia. Eficientizarea formării competenței de învățare în mica școlaritate din perspectiva managementului consilierii educaționale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 1(31), pp. 174-181. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.174-181 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(31) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v31i1.174-181 | ||||||
CZU: 373.3.04 | ||||||
Pag. 174-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține o incursiune introductivă de explicare și definire a conceptelor de învățare, competență de învățare și învățare școlară. Este precizat specificul învățării ca proces, ca produs și ca funcție; sunt delimitate dificultățile întâmpinate de elevi și cadrele didactice în formarea competenței de învățare a elevilor din treapta învățământului primar. Autoarea redă un fragment de cercetare a eficientizării formării competenței de învățare la elevii din clasele primare, descriind, esențializat și explicit, posibilitățile consilierii educaționale din perspectiva valorificării managementului consilierii educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie proces de învăţare, competența de învățare, elevi de vârstă şcolară mică, învăţare şcolară, consiliere educaţională, management al consilierii educaționale, learning process, learning competence, early school students, school learning, educational counseling, management of educational counseling |
||||||
|