IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 22:10
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 9 / 2024  (1 din 2)51    CZU
 2024  (1 din 2)51    
Nr. 9(169) 51CZU
 2023  (1 din 2)48    
Nr. 5(165) 48CZU
 2022  (2 din 2)54    
Nr. 9(159) 29CZU
Nr. 5(155) 25CZU
 2021  (2 din 2)54    
Nr. 9(149) 24CZU
Nr. 5(145) 30CZU
 2020  (3 din 2)97    
Nr. 9(139) 33CZU
Nr. 5(135) 31CZU
Nr. 11 33CZU
 2019  (2 din 2)75    
Nr. 9(129) 41CZU
Nr. 5(125) 34CZU
 2018  (2 din 2)104    
Nr. 9(119) 71CZU
Nr. 5(115) 33CZU
 2017  (2 din 2)69    
Nr. 9(109) 36CZU
Nr. 5(105) 33CZU
 2016  (2 din 2)68    
Nr. 9(99) 33CZU
Nr. 5(95) 35CZU
 2015  (2 din 2)73    
Nr. 9(89) 38CZU
Nr. 5(85) 35CZU
 2014  (2 din 2)73    
Nr. 9(79) 43CZU
Nr. 5(75) 30CZU
 2013  (2 din 2)55    
Nr. 9(69) 28
Nr. 5(65) 27
 2012  (2 din 2)77    
Nr. 9(59) 47
Nr. 5(55) 30
 2011  (2 din 2)74    
Nr. 9(49) 36
Nr. 5(45) 38
 2010  (2 din 2)87    
Nr. 9(39) 37
Nr. 5(35) 50
 2009  (2 din 2)95    
Nr. 9(29) 57CZU
Nr. 5(25) 38
 2008  (2 din 2)93    
Nr. 9(19) 49
Nr. 5(15) 44
 2007  (2 din 2)132    
Nr. 9(0) 69
Nr. 5(0) 63
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (25.06.2021-25.06.2025)
  • B (18.07.2017-24.06.2021)
  • B (21.05.2015-17.07.2017)
  • C (27.06.2013-21.05.2015)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole1379159925357197768309
Volume35627283640
Total1414166198160837

Vizualizări   280Descărcări   2

Conţinutul numărului de revistă

Managementul inovațiilor în educație: concept și particularități 3-9

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_01

CZU: 37:001.895:005

Georgescu Claudiu-Iulian
Sinele creativ, efecte asupra anxietății față de testare și implicit a motivației învățării la elevii adolescenți 10-16

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_02

CZU: 373.5.015.3-053.6:159.947.5

Pandelica Mirela , Dandara Otilia
Egalitatea de șanse, implicațiile în dezvoltarea sentimentului autoeficacității și implicit a motivației învățării 17-22

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_03

CZU: 373.5.015.3:159.947.5

Pandelica Mirela
Formarea cadrelor didactice la nivel național: probleme și unele soluții 23-29

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_04

CZU: 373.018.46-051(478)

Mișcalencu Mădălina , Guţu Vladimir
Formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva educației incluzive la nivel european: modele și particularități 30-34

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_05

CZU: 37.043.2-056:373.018.46-051(4)

Mișcalencu Mădălina
Mediu de învățare pozitiv – imperativ în instruirea adulților 35-41

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_06

CZU: 374.7.091

Butnari Nadejda , Bîrnaz Nina
Feedback-ul constructiv – factor de eficientizare a procesului de instruire la adulțI 42-46

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_07

CZU: 374.7.091:316.772.4

Butnari Nadejda
Proiectul de cercetare ca metodă de dezvoltare a competenței investigaționale la elevi din perspectivă interdisciplinară 47-52

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_08

CZU: 373.042-057.874:001.2

Sîrbu Irina , Şevciuc Maia
Adaptarea curriculară pentru integrarea copiilor cu cerințe educative speciale: concept și metode 53-59

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_09

CZU: 37.016:376.043.2-056

Cheia Florin , Guţu Vladimir
Organizarea și realizarea instruirii individualizate a elevilor cu ces. intervenții a învățătorului de sprijin 60-65

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_10

CZU: 37.042-056:376.112.4

Cheia Florin
Dezvoltarea personală. strategie de management educațional 66-73

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_11

CZU: 37.032:37.01:005

Ionescu (Ciulei) Florentina
Competențele și personalitatea managerului etic 74-81

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_12

CZU: 174:005.73

Meleca Viorica , Şevciuc Maia
Cadru metodologic de formare a competenței de comunicare pragmatică în limba engleză la elevii din învăţământul profesional tehnic ISCED 4 82-92

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_13

CZU: 377.03:811.111`243`22

Dimitriu Angela , Bîrnaz Nina
Alfabetizarea culturală, premisă în formarea competenței interculturale la viitoarele cadre didactice 93-99

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_14

CZU: 37.013.43:316.72

Dicusară Olga
Promovarea instruirii prin cercetare în curriculum la chimie în baza conceptului STEAM 100-107

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_15

CZU: 37.016:54:001.2:37.042.2

Cazacioc Nadejda , Rotari Veronica , Coropceanu Eduard
Strategii specifice învățării și educației nonformale a adulților 108-114

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_16

CZU: 374.7.02

Şevciuc Maia , Reaboi-Petrachi Viorica
Strategii constructiviste de formare a competențelor de învățare pe tot parcursul vieții 115-124

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_17

CZU: 374.1:37.02:37.042

Calalb Mihai , Dabija Viorel
Diferențe în percepția imaginii cadrului didactic universitar între cadrele didactice și studenți în instituțiile de învățământ superior 125-129

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_18

CZU: 378.011.3-051:159.923.2

Cotruța Dionisie
Modele de asigurare a educației nonformale în contextul valorificării timpului liber al elevilor 130-140

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_19

CZU: 374.1:373.5

Clichici Veronica
Stimularea creativității la școlarii de vârstă mică 141-148

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_20

CZU: 37.026.9:373.32

Rotaru Ramona Elena , Guţu Vladimir
Teorii de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică 149-154

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_21

CZU: 316.627:373.32

Beșu Ana-Maria , Zubenschi Ecaterina
Rolul managerului în soluţionarea conflictelor în instituţia şcolară 155-159

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_22

CZU: 316.48:005.9:373.2

Petrea Mioara-Daniela , Guţu Vladimir
Particularităţile apariţiei şi manifestării conflictelor în instituţiile de educaţie timpurie 160-164

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_23

CZU: 316.48:005.9:373.2

Petrea Mioara-Daniela
Prevenirea și diminuarea comportamentului agresiv de tip bulliyng: cadrul teoretic și praxiologic 165-170

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_24

CZU: 316.624.3:37

Georgescu Corina Ioana
Rolul cadrului didactic în dezvoltarea motivației pentru învățare 171-175

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_25

CZU: 373.015.3:159.953.5

Stoian Oana-Mălina , Repida Tatiana
Dezvoltarea interesului pentru învățare prin interdisciplinaritate la elevii claselor primare 176-182

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_26

CZU: 37.015.3:373.32:001.2

Avram Alina Ionela
Bridging cultural differences in project evaluations in development and international cooperation context 183-188

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_27

CZU: 303.214.3:005.8:339.96

Bulat Violeta , Elsing Stefan
Valorile naționale și tradiționale ca proces și produs în dezvoltarea personalității umane 189-193

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_28

CZU: 37.03:316.752:39

Coroianu Daniela
Eficientizarea comunicării și organizării în interculturalitate, multiculturalitate și pluriculturalitate 194-198

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_29

CZU: 316.72

Tănăsescu Cristina
Predarea modulelor pe probe de sport în cadrul disciplinei educație fizică din Universitatea de Stat din Moldova. demersuri metodologice 199-204

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_30

CZU: 37.016:796.4:378.4(478-25)

Bragarenco Nicolae
Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul ministerului afacerilor interne 205-211

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_31

CZU: 37.026:374.7:351.742.08(478)

Ciumac Andrian
The development of the school newspaper in Israel between 1948–1980: concept and product 212-217

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_32

CZU: 070.489:37.091(569.4)ʺ1948/1980ʺ

Dahan Ilana
Andragogic concept and tool of learning and education of adults 218-226

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_33

CZU: 37.013.83

Guţu Vladimir , Ţurcanu Carolina , Toma Natalia
The curriculum at the decision of the school - a factor of progress in the development of communication skills of students 227-231

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_34

CZU: 37.016:37.042:316.77

Banu Vasilica Carina
Effective conflict management in early childhood education 232-244

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_35

CZU: 316.48:005.9:373.2

Ilie Atena Luminita
Универсальные педагогические компетенции для реализации инклюзивного образовательного процесса в общеобразовательной школе 245-253

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_36

CZU: 37.091.12:373.043.2-056

Турчак Светлана
Studiul experimental al empatiei și inteligenței emoționale la cadrele didactice 254-262

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_37

CZU: 159.9.072.5:37.011.3-051

Racu Igor
Explorarea fricii din perspectivă psihodramatică 263-268

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_38

CZU: 615.851.6:159.937

Mocanu Viorica
Studiu de caz privind implementarea unui program de gestionare a riscurilor psihosociale în mediul organizațional 269-274

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_39

CZU: 331.442:005.71:303.433.2

Zubco Luminiţa
Predispoziția spre risc și nevoia de a căuta senzații tari la parașutiști 275-279

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_40

CZU: 159.94:797.561-051

Praviţchi Galina , Axentii Olga
Relația dintre dimensiunile fundamentale ale personalității și inteligența emoțională la persoanele cu psoriazis 280-288

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_41

CZU: [159.923:159.942]:616.517

Praviţchi Galina , Chicu Victoria
Axiological availability and desirability. comparative study between moldovan immigrant adolescents in italy and moldovan adolescents in the Republic of Moldova 289-299

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_42

CZU: 159.922.8(450+478)

Roșca Tatiana
Dileme teoretice privind relația dintre stiluri de atașament și asumarea comportamentelor riscante 300-305

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_43

CZU: 159.9:171+316.62

Popov Ștefan
Parteneriatul psiholog școlar-părinte în dezvoltarea limbajului la școlarii mici 306-310

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_44

CZU: 37.015.3:37.064.1:373.32

Dolinschi Cristina
Strategii psihoterapeutice de diminuare a fobiei dentare 311-318

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_45

CZU: 159.9.072.59:616.89-008.441.2

Brâncoveanu (Valachi) Romica
Psychological well-being of the elderly: results of an empirical study 319-327

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_46

CZU: 159.923-053.9

Slavinskaia Marina
Проблема насилия подростка в образовательной среде (обзор) 328-336

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_47

CZU: 37.064.3:316.624.3:159.922.8

Андреевская Елена
Теоретические аспекты изучения особенностей детско-родительских отношений в семьях, воспитывающих ребенка с ДЦП 337-341

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_48

CZU: 159.922:37.018.1-056.26

Иевлева Ольга , Желяскова Светлана
Роль арт-терапевтических практик в коррекции детско-родительских отношений, в семьях воспитывающих детей с ДЦП 342-347

DOI: 10.59295/sum9(169)2024_49

CZU: 159.922:37.018.1-056.26

Иевлева Ольга
Educația adulților ca știință și practică Însemnări despre volumul: Vladimir Guțu, ANDRAGOGIE, 2023, Editura Universității de Stat din Modova, Chișinău, 280 pagini, ISBN 978-9975-62-580-7. 348-349

CZU: 37.013.83(048)

Şoitu Laurenţiu
Retrospectivă asupra Conferinței Internaționale de Educație a Adulților cu genericul Educatia pentru pace și dezvoltare durabilă desfășurată în 9-11 noiembrie 2023 la Universitatea de Stat din Moldova 350-353

CZU: 061:378.4(478):374

Ţurcanu Carolina