IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-11-13 11:00
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (1 din 2)
  2018  (2 din 2)
  2017  (2 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
  2013  (2 din 2)
  2012  (2 din 2)
  2011  (2 din 2)
  2010  (2 din 2)
  2009  (2 din 2)
  2008  (2 din 2)
  2007  (2 din 2)
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis (Seria Ştiinţe ale Educaţiei)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2017.07.18-2019.12.31)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole10192468724678420
Volume2513203602
Total10442600755280
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   71Descărcări   18

Conţinutul numărului de revistă

Curriculumul universitar – factor determinant în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior

3-9
Guţu Vladimir

Proiectul existențial de edificare și menținere a familiei fericite: armonizarea relațiilor familiale, eficiența personală și reziliența partenerilor conjugali

10-17
Cuzneţov Larisa, Calaraş Carolina

Educația nonformală în cadrul universitar din perspectiva realizării interconexiunii și  continuității  între cicluri de învățământ superior

18-25
Repida Tatiana, Ţurcanu Carolina

Implicații formative în interiorizarea valorilor profesionale

26-32
Gîncu Irina

Valorificarea modelului de tranziţie  de la treapta primară la treapta secundară în şcoala din israel

33-39
Jaramna Raid

Demers teoretic privind funcționalitatea evaluării formative prin prisma abordărilor filosofice

40-48
Botezatu Valeria, Bîrnaz Nina

Organizational culture & managerial communication – factors of assuring continuity between  higher education cycles

49-58
Ţurcanu Carolina, Guţu Vladimir

Management of the internships – strenghts and weakness

59-64
Carauș Irina

Psycho-pedagogical conditions  of intercultural student competence development

65-71
Darii Ludmila

Providing effective feedback and correcting errors  in the EFL classroom

72-78
Duhlicher Olga

The effects of ICT integrated learning on motivation  and self-efficacy to learn biolog

79-86
Badarne Ghalib

Methodological guidelines for teaching intercultural education

87-93
Boghian Ioana

Particularitățile profilaxiei deficiențelor  coloanei vertebrale la preșcolarii de 6-7 ani

94-101
Ciorbă Constantin, Buciu Daniela

Impactul utilizării tablei interactive la studierea cursului universitar tehnologii informaţionale şi comunicaţionale. avantaje şi dezavantaje

102-107
Popov Lidia

Experiențe internaționale privind abordarea absenteismului elevilor (școlar)

108-112
Decean Monica, Şevciuc Maia

Paradigma managementului inspecției școlare  în context european

113-117
Cojocaru Vasile, Stefan Mariana Aura

Анализ качественных показателей обученности математике в системе среднего профобразования

118-122
Деткова Анна

Muzeul ca instituție fundamentală de realizare  a educației muzeale: delimitări conceptuale

123-129
Filipski Tatiana

Aspecte teoretice privind competențele și competențele de comunicare specifice elevilor claselor primare

130-133
Banu Vasilica Carina

Interpretări psihologice ale creativității și stimularea creativității în clasele primare

134-138
Rotaru Ramona Elena

Aspecte ale ghidării elevilor în cariera didactică: viziuni ale cadrelor didactice

139-144
Savva Mariana

 Repere epistemologice de definire a valorilor

145-151
Tulei Angela

 Tehnologii de pedagogizare a părinților

152-157
Munteanu Tamara

Tendințe integrative în educația parentală din perspectiva valorificării teoriilor învățării și consilierii adulților

158-162
Ceban Veronica

Principii generale în evaluarea programelor de intervenție psihosocială în organizații

163-169
Cojocaru Natalia

Trăirea depresivă ca indiciu al capacității persoanei deținute  de recuperare psihosocială

170-174
Bolea Zinaida, Curea Ion

Self-esteem of children of primary school age. A comparative analysis

175-181
Tolstaia Svetlana, Roșca Maria

Factorii protectivi ai abuzului sexual din copilărie asupra vieţii de adult

182-188
Cheianu-Andrei Diana, Sîmboteanu Daniela

Etiologia perfecționismului. Abordare teoretică

189-193
Miron Valentina

Самоактуализация у молодых людей, занятых профессиональной и учебной деятельностью

194-199
Бондаренко Ольга

Психологические аспекты влияния стажа работы  на эмоциональное выгорание педагога

200-207
Раку Жанна, Раку Юлия

Relația dintre dezirabilitatea socială și motivația  spre succes la studenți

208-213
Praviţchi Galina, Berlinski Armand

Оценка эффективности тренинга  «повышение стрессоустойчивости у военнослужащих»

214-219
Красковская Валерия

Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional

220-226
Cerlat Raisa