IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2021-05-21 09:14
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2021  (1 din 2)29
  2020  (3 din 2)97
  2019  (2 din 2)75
  2018  (2 din 2)104
  2017  (2 din 2)69
  2016  (2 din 2)68
  2015  (2 din 2)73
  2014  (2 din 2)73
  2013  (2 din 2)55
  2012  (2 din 2)77
  2011  (2 din 2)74
  2010  (2 din 2)87
  2009  (2 din 2)80
  2008  (2 din 2)93
  2007  (2 din 2)132
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educaţiei)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2017.07.18-2021.07.18)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole118671026918657585124
Volume30324071838
Total121674267620495

Vizualizări   1180Descărcări   59

Conţinutul numărului de revistă

Postmodernitatea în educație 3-7

CZU: 37.013.2

Guţu Vladimir
Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate 8-12

CZU: 37.015.3+159.922.2

Callo Tatiana, Pascari Valentina
Cultura autoeducaţiei adolescentului în contextul consilierii centrate pe devenirea morală continuă a personalităţii umane 13-19

CZU: 37.041+159.922.7/.8

Calaraş Carolina
Calitatea cursurilor electronice: criterii de evaluare 20-31

CZU: 37.018.4:004

Şevciuc Maia, Hămuraru Maria
Educaţia şi munca decentă (aspecte de gen) 32-36

CZU: 37.0+316.44:331.5

Bodrug-Lungu Valentina
Leadership spiritual: o nouă provocare pentru profesionalizarea psihopedagogică 37-41

CZU: 005.322:316.46:37

Goraş-Postică Viorica
Competenţa de investigaţie, imperativ al societăţii axate pe cunoaştere 42-48

CZU: 37.025

Bîrnaz Nina, Serbinov Lilia
Dinamica şi rolul grupului de studenţi în formarea profesională (preliminarii pentru un studiu calitativ elaborat) 49-55

CZU: 378.126-057.87

Repida Tatiana, Cojocaru Natalia
Evaluación de la competencia emocional de los estudiantes en la educación superior 56-63

CZU: 378.14:316.6-057.87

Pozo-Rico Teresa, Ostafii Valeriu, Gilar-Corbi Raquel
Unele repere teoretice privind autoeducaţia în contextul devenirii personalităţii 64-70

CZU: 159.923.2/.3+37.03

Cuzneţov Larisa, Popa Natalia
Fundamentări teoretice privind educaţia permanentă 71-76

CZU: 374.7.01

Maldur Inga
Nevoile adolescenţilor în contextul educaţiei pentru carieră 77-85

CZU: 37.047

Pavlov Zinaida
Învăţarea autoreglată a studenţilor 86-88

CZU: 378.147.111

Reaboi-Petrachi Viorica
Cultura organizaţională şi modalităţi de expresie a acesteia în şcoli 89-92

CZU: 37.09:005.73

Guzgan Valentin
Comparative study of the abilities of children who have stayed in educational pre-school institutions and children who have not attended any educational system 93-98

CZU: 373.2.015.3

Sondos Saif
Sugestii metodologice privind rezolvarea testului de evaluare 99-103

CZU: 373.263.037

Şchiopu Constantin
The experience of dance as a condition for fostering social, traditional and cultural skills among early childhood 104-107

CZU: 373.036

Katz-Zichrony Sari
Achieving optimal school climate 108-111

CZU: 316.614.5:373.018.2

Shihadi Nizar
Pedagogical and psychological approaches of violence in school 112-118

CZU: 316.614.5:37.018.2

Shihadi Nizar
The use of prepositions in english among arab students 119-122

CZU: 378.147:811.111'36(569.5)

Baheej Kassem
Difficulties that Arab students face in learning english 123-125

CZU: 378.147:811.111(569.5)

Baheej Kassem
Personal patterns of development in teaching career amongst primary school teachers in Israel: career motivators, career driven and career opportunities 126-133

CZU: 373.13/.14(569.4)

Farjun Cochava
The silent crisis: teachers’ dropout of schools 134-137

CZU: 373.13

Wattad HussamSamara
Developing motivation to learn in teacher training: the Israeli-Arab case 138-145

CZU: 371.123(568.4/.5)

Jarjoura Basma
Motivation in foreign language acquisition 146-149

CZU: 378.147:811

Bazel Laura
Учебная деятельность в рамках интегрированного подхода 150-153

CZU: 378.1

Ени Валентина
Некоторые подходы к оцениванию результатов обучения студентов с использованием информационных технологий 154-159

CZU: 378.011.33:004

Калонтаров Юрий
Influenţa lui Jean Jacques Rousseau asupra pedagogiei moderne 160-161

CZU: 37.013:14(44)Rousseau

Mazilu Alexandru
Stima de sine – element important în proiectarea carierei 162-165

CZU: 159.923.2

Platon Carolina, Chetrari Viorica
O retrospectivă asupra relaţiei dintre motivaţie şi aptitudinile profesionale 166-172

CZU: 316.628:355.51

Cojocari Lidia, Capaţînă-Darii Veronica, Crivoi Aurelia
Основные принципы операциональной аналогии в исследовании феномена макиавеллизма в психологии 173-182

CZU: 159.923:1

Анцибор Людмила
Эффективный психолог-консультант: модель личности 183-193

CZU: 159.9.01:37.015.3

Толстая Светлана
Identitatea profesională a psihologului narativ 194-196

CZU: 159.98:378

Tolstaia Svetlana
Stiluri cognitive şi anxietatea 197-204

CZU: 159.923.2./3

Toma Natalia
Reflexia – mecanism al gândirii, activităţii şi autocunoaşterii 205-208

CZU: 159.923

Toma Natalia