IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-11-05 23:32
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (1 din 2)31
  2019  (2 din 2)75
  2018  (2 din 2)104
  2017  (2 din 2)69
  2016  (2 din 2)68
  2015  (2 din 2)73
  2014  (2 din 2)73
  2013  (2 din 2)55
  2012  (2 din 2)77
  2011  (2 din 2)74
  2010  (2 din 2)87
  2009  (2 din 2)80
  2008  (2 din 2)93
  2007  (2 din 2)132
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis (Seria Ştiinţe ale Educaţiei)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2017.07.18-2021.07.18)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole10914717831120349029
Volume27258451148
Total111849762812351

Vizualizări   767Descărcări   13

Conţinutul numărului de revistă

Concepţia managementului calităţii în învăţământul general 3-10
Guţu Vladimir
Platformele electronice – mijloc de modernizare a tehnologiilor educaţionale 11-14
Dandara Otilia
Conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar 15-21
Pogolşa Lilia
Rolul tutoratului în asigurarea conexiunii învăţământului universitar cu piaţa muncii 22-30
Repida Tatiana, Paiu Mihai
Formarea de competenţe profesionale în contextul actual al învăţământului superior 31-36
Goraş-Postică Viorica
Training of teachers: efficiency and perspectives 37-42
Wattad HussamSamara, Şevciuc Maia
Relevanţa atitudinii cadrelor didactice vis-à-vis de comportamentul disruptiv la elevi 43-47
Bîrnaz Nina, Butnari Nadejda
Determinarea profesională a studentului psihopedagog special 48-51
Bostan Martin
Formarea competenţelor pedagogice la studenţi prin prisma valorificării componentei de gen 52-57
Bostan Dorina
Formarea competenţelor decizionale ale managerilor în implementarea inovaţiilor în învăţământul preuniversitar 58-66
Vladu Mariana
Considerente privind dimensiunea subiectivistă a valorilor 67-73
Gîncu Irina
Rolul strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative 74-78
Afanas Aliona
Scurte abordări psihopedagogice ale unor tulburări de comportament la copii şi adolescenţi 79-82
Blîndul Valentin-Cosmin
Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară 83-88
Dascal Angela
Sensibilitatea auditivă a copiilor mici 89-92
Ciobanu-Mocanu Liuba
Educaţia pentru sănătate între realitate şi necesitate în învăţământul preuniversitar 93-96
Cebanu (Slutu) Lilia
Transition from kindegarden to school 97-101
Platon Carolina, Badarne Zada
Instrumentele de analiză structurală a spaţiului reprezentaţional: chestionarul de caracterizare 102-109
Şleahtiţchi Mihail
Program de dezvoltare personală prin metode de eficientizare a stilului apreciativ şi optimizare a locului de control 110-114
Platon Carolina, Paladi Aliona
Perceperea calităţii vieţii în funcţie de tipul de personalitate (extravertit sau introvertit) 115-120
Potâng Angela, Şişianu Anna
Profilaxia sindromului epuizării profesionale sau ce trebuie de ştiut pentru a evita arderea emoţională 121-124
Gorincioi Veronica
Межличностное пространство и взаимопонимание – основа здорового образа жизни 125-138
Анцибор Людмила, Sirbu Ana
Особенности совладающего поведения пожилых людей с разным уровнем удовлетворенности жизнью 139-146
Настаушева Наталья, Шакшина Екатерина
Imperative de perfecţionare a activităţii profesorului de chimie 147-150
Velişco Nadejda
Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale 151-153
Dragalina Galina, Guţu Vladimir
Varietatea şi structura lecţiei de dans popular scenic: abordare metodologică 154-156
Guţu Zoia
Education system in Israel: opportunities and challenges 157-163
Nissel Orly