IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-07 15:52
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2022  (1 din 3)9    CZU
 2022  (1 din 3)9    
Nr. 1(50) 9CZU
 2021  (3 din 3)35    
Nr. 3(49) 10CZU
Nr. 2(48) 14CZU
Nr. 1(47) 11CZU
 2020  (3 din 3)32    
Nr. 3(46) 14CZU
Nr. 2(45) 8CZU
Nr. 1(44) 10CZU
 2019  (3 din 3)40    
Nr. 3(43) 13CZU
Nr. 2(42) 16CZU
Nr. 1(41) 11CZU
 2018  (3 din 3)43    
Nr. 3(40) 15CZU
Nr. 2(39) 15CZU
Nr. 1(38) 13CZU
 2017  (3 din 3)33    
Nr. 3(37) 10CZU
Nr. 2(36) 10CZU
Nr. 1(35) 13CZU
 2016  (3 din 3)40    
Nr. 3(34) 12CZU
Nr. 2(33) 14CZU
Nr. 1(32) 14CZU
 2015  (3 din 3)51    
Nr. 3(31) 17CZU
Nr. 2(30) 18CZU
Nr. 1(29) 16CZU
 2014  (3 din 3)57    
Nr. 3(28) 23CZU
Nr. 2(27) 17CZU
Nr. 1(26) 17CZU
 2013  (3 din 3)64    
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 21CZU
Nr. 1(23) 21CZU
 2012  (3 din 3)61    
Nr. 3(22) 24
Nr. 2(21) 18
Nr. 1(20) 19
 2011  (3 din 3)46    
Nr. 3(19) 12
Nr. 2(18) 17
Nr. 1(17) 17
 2010  (3 din 3)45    
Nr. 3(16) 14
Nr. 2(15) 16
Nr. 1(14) 15
 2009  (2 din 3)44    
Nr. 2(12) 23
Nr. 1(11) 21
 2008  (3 din 3)61    
Nr. 3(10) 21
Nr. 2(9) 21
Nr. 1(8) 19
 2007  (2 din 3)40    
Nr. 3(7) 21
Nr. 2(6) 19
 2006  (1 din 3)23    
Nr. 3(4) 23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • Exclusă (27.05.2022)
  • C (28.02.2020-28.02.2022)
  • C (18.07.2017-31.12.2019)
  • C (27.06.2013-14.12.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Topor Gabriela dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
2Racu Igor Ion dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
3Vatavu Alexandru dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
4Dumbrăveanu Roza Vasile dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
5Chicuş Nicolae Efim dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor şef
6Musteaţă Sergiu Gheorghe dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
7Namigean Gina Membru
8Şleahtiţchi Mihail Nicolae dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
9Branişte Ludmila dr., conf.univ.Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, RomâniaMembru
10Cojocaru Vasile Gheorghe dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
11Gogu Tamara dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
12Caproşu Ioan Republica MoldovaMembru
13Perjan Carolina Victor dr., prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
14Vitcu Dumitru Institutul de Istorie „A. D. Xenopol“, Iaşi, RomâniaMembru
15Sadovei Larisa Ion dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
16Zgardan-Crudu Aliona Andrei dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct

Publicațiile colegiului de redacție în WoS și/sau Scopus

1Branişte Ludmila BRANIŞTE, Ludmila; . Texte et langage visuel: un procès de mise en abîme. In: Arta . 2022, pp. 115-119. ISSN 2345-1181. ISSNe 2537-6136.
2Dumbrăveanu Roza DUMBRĂVEANU, Roza; . Challenges in the current distance education paradigm. In: eLearning and Software for Education Conference. 2021, pp. 433-443. ISSN 2066 - 026X.
3Musteaţă Sergiu MUSTEAŢĂ, Sergiu; . Andrea Popa, Managementul integrat al patrimoniului cultural mondial în România. Studiu de caz: Frontiera romană în Dacia. Siturile de epocă romană de la Brețcu, Comolău și Boroșneu Mare [Integrated Management of World Cultural Heritage in Romania. Case Study: The Roman Frontier in Dacia. The Roman sites of Brețcu, Comolău, and Boroșneu Mare] (Sibiu: Editura ASTRA Museum, 2023), 279 p. ISBN 978-606-733-361-9. In: Plural. History, Culture, Society. 2023, pp. 118-121. ISSN 2345-1262. ISSNe 2345-184X.
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole72412119292851339924
Volume45594412006
Total769127137030519

Vizualizări   1453Descărcări   26

Conţinutul numărului de revistă

Intervenţia docimologică halo-accentuată: ce este, cum se arată, trebuie sau nu trebuie încuviinţată? 3-10
Şleahtiţchi Mihail
Accepţiuni ştiinţifico-pedagogice asupra pregătirii ecoeducaţionale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar în Ucraina şi Belarus 10-14
Saranciuc-Gordea Liliana , Ursu Ludmila
Rolul disciplinelor Catedrei de știinţe filosofice şi economice în formarea viitorilor pedagogi 15-19
Roşca Sergiu
Актуальные проблемы учебников по иностранному языку 20-26
Askarova G.
Modalităţi de prelucrare decorativ-artistică a lemnului 26-28
Ursachi Rodica
Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta procedurală) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar 29-33
Ursu Ludmila , Gînju Stela
Relaţiile slovaco-maghiare în Imperiul Austro-Ungar 34-40
Swiech Wojciech Adam
Continuitatea curriculară în formarea competenţelor de comunicare cu orientare profesională a studiului alolingv 40-46
Strah Lidia
Unele aspecte privind terminologia din limbajul de specialitate 46-50
Strah Lidia
Constructivismul în educaţia universitară 51-56
Tiosa Iuliana
Abordări ale competenţei de programare orientată pe obiecte 57-66
Gîncu Silviu
Unele aspecte cu privire la predarea limbii române ca limbă străină 66-71
Strah Lidia
Importanţa competenţelor de comunicare pentru inserția socială a persoanei 72-76
Oxanii Tatiana
Repere teoretico-metodologice ale motivării cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar 76-85
Galemba Stela
Analiza discursului didactic din perspectiva relaţiei profesor – student 85-91
Ohrimenco (Boţan) Aliona
Nicoleta Esinencu şi teatrul unui protest social 91-95
Zaharia Viorica
Perceperea evaluării interactive şi aprecierea performanțelor elevilor din treapta gimnazială 96-102
Marcu Aurica
Aplicarea strategiilor euristice în didactica disciplinelor pedagogice 103-105
Ilaşco Iurie
De la competenţe de comunicare – la performanţă în comunicare 105-108
Oxanii Tatiana
Elementele deictice în comunicarea didactică 108-113
Barbăneagră Tatiana
Modelul de dezvoltare a competenţei de comunicare economică 114-124
Guţu Svetlana
О специфике ролевой ситуации как основы реализации принципа ролевой перспективы в процессе педагогической подготовки будущих учителей-филологов 124-132
Iablonskaia Tatiana
Информационно-обучающая среда как средство формирования лингводидактической компетентности будущих магистров филологии 132-142
Kopusi Oliga
Caracteristici de operaţionalizare în procesul de predare-învăţare 142-147
Scutaru-Guţu Adela