IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-14 23:23
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6351350011909302
Volume3714915571
Total6721499162480
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   483Descărcări   2

Conţinutul numărului de revistă

Provocări actuale privind integrarea competenţelor emoţionale în standardele de formare a cadrelor didactice 3-10
Borozan Maia
Repere teoretice despre evoluţia şi definirea conceptului de educaţie ecologică 10-35
Saranciuc-Gordea Liliana
On linguistic impairment and abnormality 35-39
deSouzaJr PauloSergio
Planificarea acţiunilor educative zilnice în grădiniţa de copii 39-45
Carabet Natalia
Acutizarea şi evoluţia stărilor de conflict în contextul renaşterii naţionale în RSSM 45-63
Turtureanu Ovidiu
Rolul de clitic al semiadverbului în limba română 63-70
Boz Irina
Das konstruktivistische Lernen als Grundlage für das Lernen des Deutschen als Fremdsprache 70-73
Coseac Daniela
Scrierea dictărilor: pro şi contra 73-77
Guidea Raisa
The process of writing academic papers 77-85
Sagoian Eraniac
Importanţa includerii frazeologismelor în curriculumul universitar 85-91
Bushnaq Tatiana
Factorii generatori ai agresivităţii la adolescenţi 92-95
Focşa Galina
Momente discutabile în predarea scrisului în limba engleză 96-99
Guidea Raisa
Condiţiile psihopedagogiceşi metodologia aplicării aprobării şi dezaprobării în cadrul educaţiei familiale 99-105
Margine Maria
Методические основы формирования речевой компетенции учащихся начальных классов 105-111
Куртева Оксана
Integrarea tehnologiilor comunicative de predare – învăţare – evaluare a frazeologismelor engleze în învăţământul superior 112-118
Bushnaq Tatiana
Particularităţile dezvoltării aptitudinilor la elevii mici 118-125
Margine Maria
Evaluarea curricula de formare a cadrelor didactice din perspectiva impactului în dezvoltarea culturii emoţionale 125-135
Borozan Maia