IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6351350011909302
Volume3714919571
Total6721499202480
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   410

Conţinutul numărului de revistă

Omul: concepţii, viziuni, idei 3-11
Roşca Sergiu
Practici şi tendinţe în pictura contemporană 12-18
Mocan-Vozian Ludmila
Insights into undergraduate academic writing 18-24
Sagoian Irina, Torpan Igor
Место и удельный вес современных средств обучения в структуре лекционного занятия по лексикологии немецкого языка 25-28
Lipceanu Ala, Denisova Emilia
Principiile managementului eficient al timpului la studenţi 28-35
Pleşca Maria
Aspecte de definire a CEE ca formaţiune profesional-personală integrativă a cadrului didactic 35-45
Saranciuc-Gordea Liliana
Types of research activity 45-54
Sagoian Irina, Torpan Igor
„Und sie lebten glücklich bis ans Ende ihrer Tage…?” – Das Thema „Ehe” in Martin Walsers „Die Zimmerschlacht”9 unter multiperspektivischen Interpretationszugängen 54-60
Grobmann Susanne, Abraham Jan-Peter
Privire retrospectivă asupra lexicului profesional economic. Tehnici de însuşire a terminologiei economice în limba germană 61-64
Barbaroş Ninel, Denisova Emilia
Evaluarea formativă, factor în învăţarea deplină 64-74
Ciocănel Cristina
Coordonata istorică a conceptelor limbă şi limbaj 74-81
Tarlapan Livia
Mecanisme de adaptare la stres la bolnavii cardiaci 82-88
Pleşca Maria, Iacubițchii (Bobeica) Maria
Creativitatea elevilor 89-97
Herţa Diana-Elena
Principiile formării şi dezvoltării reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani 98-104
Pavlenco-Pidleac Mihaela
Лингводидактические и психологические основы формирования коммуникативно-речевой компетенции в процессе изучения русского языка младшими школьниками 104-109
Куртева Оксана
Deixisul şi situaţia de comunicare 109-115
Barbăneagră Tatiana
Interkulturalität und Landeskunde im Fremdsprachenunterricht 116-121
Lipceanu Ala, Sandu Natalia