Perceperea evaluării interactive şi aprecierea performanțelor elevilor din treapta gimnazială
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1191 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 15:27
SM ISO690:2012
MARCU, Aurica. Perceperea evaluării interactive şi aprecierea performanțelor elevilor din treapta gimnazială. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 96-102. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Perceperea evaluării interactive şi aprecierea performanțelor elevilor din treapta gimnazială

Pag. 96-102

Marcu Aurica
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The estimate it is `methodology operation” of comparison on the outcome get with the planned objective. The estimate of Strategy ascertain estimate of technical’s and methods. The estimate strategies centralizes on formative and formation learning it is, actually, and estimate interacted strategy. The interacted strategy suppose on the existence part hers between the teachers and the schoolboy, thus the teaching-learning process can become once more amenable in the aspect advancement of critical thinking.

Cuvinte-cheie
the interacted estimate, capacity of self-estimate, classical lesson, evocation courses, mediate learning, reorganization on the behavior,

the typical exactingness.